محفل انس با قرآن در مرکز آموزش تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل برگزار شد
کد خبر: 3900664
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
به یاد شهدای رمضان؛

محفل انس با قرآن در مرکز آموزش تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رمضان و همچنین فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر محفل انس با قرآن کریم در فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام رضا جان آبادی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان رودبار امروز، اول خرداد ماه در محفل انس با قرآن کریم که با تلاوت قاریان برتر نیروهای مسلح شهرستان رودبار به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و به یاد شهدای والامقام ناوچه موشک انداز کنارک در فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: پیشرفت‌های به دست آمده و اقتدار امروز ما مرهون مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای عزیز است.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و اثرگذار نیروی دریایی ارتش در دفاع از مرزهای آبی کشور و همچنین حراست از منافع اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران در دریاهای آزاد و بین‌المللی، افزود: شهدای ناوچه کنارک نیروی دریایی راهبردی ارتش نیز در ادامه همان راه مقدس که راه استقلال و عزت است به شهادت رسیدند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از مربیان و اساتید قرآنی فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل تقدیر شد.

فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل یکی از مراکز مهم آموزشی نیروی دریایی ارتش است که مسئولیت تربیت و آموزش تفنگداران و تکاوران شجاع و دریادل ارتش جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد.

محفل انس با قرآن در مرکز آموزش تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل برگزار شدمحفل انس با قرآن در مرکز آموزش تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل برگزار شدمحفل انس با قرآن در مرکز آموزش تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل برگزار شدمحفل انس با قرآن در مرکز آموزش تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل برگزار شدمحفل انس با قرآن در مرکز آموزش تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل برگزار شدمحفل انس با قرآن در مرکز آموزش تکاوران دریایی قمربنی هاشم(ع) منجیل برگزار شد

انتهای پیام
captcha