عرصه مقابله با کرونا عرصه جهاد است
کد خبر: 3889554
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

عرصه مقابله با کرونا عرصه جهاد است

امام جمعه آستارا با بیان اینکه اتحاد در میان مردم و مسئولان از مهمترین دلایل مدیریت شرایط کنونی است، عنوان کرد: عرصه مقابله با کرونا، عرصه جهاد است و مردم هم از همکاران اصلی این جهان به حساب می آیند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: مردم ما در مبارزه با ویروس کرونا، روزهای سخت، نفس گیر و پرالتهابی را سپری می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از اتفاقات آزمایش الهی است، ادامه داد: برخی ها با سوءاستفاده از شرایطی که این ویروس در جامعه پیش آورده، سیاه نمایی می کنند که این اصلا خوب نیست.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه با صبر انسان مومن و متقی از آزمون بحران کرونا سرافراز بیرون می آید، افزود: اقدامات ایران با توجه به تحریم های ظالمانه و تهدیدات، در مواجهه با این بیماری به الگو در میان کشورهای مبتلا و درگیر با کرونا تبدیل شده است.

حافظ نیا عملکرد ایران در مقایسه با کشورهای پرمدعا از جمله آمریکا و اروپایی ها را بابرنامه و استوار برشمرد و خاطرنشان کرد: آمریکا با همه ادعاهای خود، با راهزنی به فکر تامین مایحتاج بیمارستان هایش است.

وی با بیان اینکه اتحاد در میان مردم و مسئولان از مهمترین دلایل مدیریت شرایط کنونی است، عنوان کرد: عرصه مقابله با کرونا، عرصه جهاد است و مردم هم از همکاران اصلی این جهان به حساب می آیند.

امام جمعه آستارا دست اندرکاران ادارات و نهادهای درگیر با این ویروس را به همدلی بیشتر دعوت و خطاب به مسئولان، تاکید کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی را باید بدون کوچکترین چشم پوشی اجرا کنید و با قانون شکنان به هیچ عنوان مماشات نداشته باشید.

انتهای پیام
captcha