جوان مظهر توانمندی، پویایی، سرزندگی و ابتکار است
کد خبر: 3889360
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

جوان مظهر توانمندی، پویایی، سرزندگی و ابتکار است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حمایت از نسل جوان، آینده کشور را تضمین خواهد کرد، گفت: جوان مظهر توانمندی، پویایی، سرزندگی و ابتکار است که بدون تردید با همت والا و با تکیه بر استعداد خود می تواند افتخارآفرین و شگفتی ساز باشد.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 17 فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد: جوان مظهر توانمندی، پویایی، سرزندگی و ابتکار است که بدون تردید با همت والا و با تکیه بر استعداد خود می تواند افتخارآفرین و شگفتی ساز باشد.

وی با بیان اینکه حمایت از نسل جوان، آینده کشور را تضمین خواهد کرد، گفت: با بهره گیری از ظرفیت عظیم جوانان که به تعبیر مقام معظم رهبری «موتور محرکه نظام» می باشند، می توان در عرصه ها و میادین مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران به رشد و شکوفایی چشمگیری دست یافت.

امام جمعه رشت جوانان مومن و انقلابی استان گیلان را خطاب قرار داد و خاطرنشان کرد: روز جوان بر جوانانی که این روزها در قالب گروه های جهادی در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار گرفته اند مبارک باشد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نامگذاری سال «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: با همت جوانان غیور و برومندمان زمینه های پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر استان گیلان و ایران در عرصه های مختلف را بیش از پیش شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha