ملت آگاه و مقاوم ایران به آرمان‌های جمهوری اسلامی پایبند هستند
کد خبر: 3888353
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

ملت آگاه و مقاوم ایران به آرمان‌های جمهوری اسلامی پایبند هستند

استاندار گیلان نظام جمهوری اسلامی را برگرفته از ایدئولوژی توحیدی و براساس مشارکت مردم دانست و گفت: مردم آگاه کشورمان علیرغم وجود فراز و نشیب های مختلف و دشواری های گوناگون در ۴۱ سال گذشته به آرمان های نظام مردم سالار دینی خود پایبند هستند.

به گزارش ایکنا از گیلان، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز، 12 فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، پیرامون مناسبت دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی، افزود: در بیشتر مکاتب و اندیشه‌های سیاسی دنیا در دوره معاصر، انقلاب ها به لحاظ شاخص کامل بودن از نظر میزان حضور و مشارکت مردم در شکل‌گیری آن، درجه بندی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به لحاظ میزان حضور و مشارکت مردم در خلق و استمرار آن، از انقلاب های مهم و جزو کامل ترین انقلاب های دنیا محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از شاخص های مهم کامل بودن انقلاب اسلامی ایران در سطح دنیا را میزان حضور مردم در رفراندومی دانست که در یازدهم و دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ برگزار شد و گفت: ۹۸.۲ درصد مردم کشورمان به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.

زارع ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از ایدئولوژی توحیدی و بر مبنای دین مبین اسلام و احترام به همه ادیان الهی و براساس آرای مشارکت مردم است.

وی به پایبندی مردم آگاه به آرمان های انقلاب و نظام مردم سالاری دینی علیرغم فراز و نشیب ها و مشکلات اشاره و اضافه کرد: در راستای اعتلای ایران نیز همیشه این ملت بزرگ در همه صحنه ها حضوری فعال داشته و از خدمتگزاران خود حمایت و پشتیبانی کرده اند و موجبات سربلندی را فراهم کرده اند.

انتهای پیام
captcha