نظام جمهوری اسلامی؛ یگانه نویدبخش آزادی، عزت و پیشرفت برای ملت‌ها
کد خبر: 3887784
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
حجت الاسلام اشجری اظهار کرد:

نظام جمهوری اسلامی؛ یگانه نویدبخش آزادی، عزت و پیشرفت برای ملت‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران با معرفی الگویی مدرن و موفق از مردم‌سالاری دینی در اداره حکومت یگانه نویدبخش آزادی، عزت و پیشرفت برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، یوم الله 12 فروردین را یادآور لبیک مردم انقلابی ایران به ندای آسمانی معمار کبیر انقلاب دانست و اظهار کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم در همه‌پرسی دهم و یازدهم فروردین‌ماه‌ سال 1358 با رای «آری» به نظام مقدس «جمهوری اسلامی»، پیشرفت، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه رأی قاطع 98.2 درصدی به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی یوم‌الله دیگری را در تاریخ معاصر ایران ثبت کرد، افزود: حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم در صحنه همه‌پرسی 12 فروردین موجب شد تا این روز مهم به عنوان یک عید بزرگ برای همیشه در یاد و خاطره ایرانیان زنده و پاس داشته ‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان 12 فروردین را یوم الله به بار نشستن دو بنیان مهم «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام دانست و تصریح کرد: سال‌ها مبارزه مردم انقلابی ایران به رهبری امام خمینی(ره) با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه داد و شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی را به کام ملت آزاده ایران دوچندان کرد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به تمهید مدبرانه و هوشمندانه معمار کبیر انقلاب مبنی بر برگزاری همه‌پرسی برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، عنوان کرد: 12 فروردین با درهم شکستن آخرین تقلای جریان‌های خودفروخته و وابسته به قدرت‌های شرق و غرب برای انحراف انقلاب مردم ایران، به تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی انجامید.

لزوم تلاش مردم و مسئولان برای زمینه‌سازی تحقق شعار «جهش تولید»

وی ادامه داد: ایستادگی ملت مبارز ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و دست‌اندازی‌های استعمارگران در طول عمر پربار 41 ساله انقلاب اسلامی هرگز اجازه نداده که دستاورد سال‌ها مبارزات انقلابی به تاراج رود و سرنوشت میهن اسلامی در آن سوی مرزها با افکار شیطانی و دستان آلوده سران استکبار جهانی رقم خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را امید آخر نجات جوامع غرق در منجلاب سیاست‌های ضدبشری و استبدادی و خسته از انحطاط، مادی‌گرایی و فساد دانست و گفت: انقلاب ایران پس از گذر از چهل سال اول عمر خود و در آغازین سال‌های گام دوم، نمونه جامع و کاربردی حکومتی نوین مبتنی بر احکام مترقی دین مبین اسلام در عرصه بین‌الملل به شمار می‌رود.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با معرفی الگویی مدرن و موفق از مردم‌سالاری دینی در اداره حکومت یگانه نویدبخش آزادی، عزت و پیشرفت برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان است، یادآور شد: این انقلاب و نظام می‌کوشد با ایجاد تمدن نوین اسلامی در سایه رهبری ولی امر مسلمین به‌رغم توطئه‌های مستمر و فتنه‌های متوالی دشمنان اسلام، زمینه‌ساز طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت ولی عصر(عج) شود.

وی با تأکید بر لزوم تلاش مدیران، مسئولان و اقشار مختلف جامعه برای زمینه‌سازی تحقق شعار «جهش تولید»، اضافه کرد: باید در سایه همدلی و راهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بلند دیگری در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی برداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهدای خدمت و قدردانی از مجاهدت قهرمانان حوزه سلامت، تصریح کرد: امیدواریم مردم مسلمان و خداجوی ایران اسلامی با توکل بر خدا و توسل به ائمه معصومین(ع) و رعایت توصیه‌های بهداشتی بر ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن فائق آمده و شرایط کشور به وضعیت عادی برگردد.

انتهای پیام
captcha