مسئولان برای «جهش تولید» از ابزار رسانه استفاده کنند
کد خبر: 3887453
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳

مسئولان برای «جهش تولید» از ابزار رسانه استفاده کنند

رئیس بسیج رسانه گیلان استقلال کشور را مرهون نگاه به داخل و تکیه بر ظرفیت های داخلی که به افزایش تولید و جهش آن منجر خواهد شد دانست و تصریح کرد: مسئولان برای تحقق شعار «جهش تولید» باید از ابزار مهم و تعیین کننده ای به نام رسانه استفاده کنند.

مهدی پارسا، رئیس بسیج رسانه استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهش تولید»، گفت: شعار سال نباید در حد تابلوها و بنرهای شهری و برپایی جلسات و همایش ها باشد.

وی اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مردم باید آثار و نتایج تحقق شعار سال را در زندگی خود احساس کنند.

رئیس بسیج رسانه گیلان استقلال کشور را مرهون نگاه به داخل و تکیه بر ظرفیت های داخلی که به افزایش تولید و جهش آن منجر خواهد شد دانست و تصریح کرد: همه مسئولان برای تحقق شعار «جهش تولید» باید از ابزار مهم و تعیین کننده ای به نام رسانه استفاده کنند.

پارسا با تأکید بر اینکه امروز تولید، موضوع اصلی کشور است گفت: برای جهش در تولید باید با تمام توان از ظرفیت های داخلی بهره گیری کنیم. بخش خصوصی باید انگیزه، علم، تجربه، سرمایه و استفاده از نخبگان را در کنار هم داشته باشد که به طور حتم تلفیق این ارکان می تواند جهش قابل توجهی در تولید ایجاد کند.

رئیس بسیج رسانه گیلان نقش رسانه‌ها در رونق تولید به عنوان شعار سال گذشته را نقش به سزایی دانست و گفت: متاسفانه نقش رسانه ها به خوبی دیده نشد.

پارسا با اشاره به نقش رسانه ها در تحقق شعار سال جدید، یادآور شد: استفاده از رسانه و ظرفیت های رسانه‌ای و هنر اصحاب رسانه می تواند در کنار تولید، نقش مکمل ایجاد کرده و چه بسا موجب رونق بیشتر و جهش آن شود. معرفی تولیدگران و صنعتگران پرتلاش، ارتباط دانشگاه و تولید و پرداختن به شاخص های رشد اقتصادی توسط اهالی رسانه، امکان رسیدن به موفقیت های اقتصادی را آسان تر و شعار سال را محقق می کند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه همیشه در کنار تولید جامعه حضور داشته و برای احیای واحدهای نیمه تعطیل و دارای رکود، نقش مطالبه گری و روشنگری خود را بین مردم و مسئولان ایفا می کنند، افزود: برای جهش تولید باید عزم ملی جهت استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولیدکننده و عدم خرید و تبلیغ کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند، وجود داشته باشد.

انتهای پیام
captcha