فعالیت ۳۰۰ کارگاه مردمی تولید تجهیزات بهداشتی در گیلان
کد خبر: 3887340
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

فعالیت ۳۰۰ کارگاه مردمی تولید تجهیزات بهداشتی در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ کارگاه توسط مردم و با بودجه مردمی برای مجموعه بهداشت و درمان استان فعالیت می‌کند، گفت: این کارگاه‌ها در حال تولید دستکش، ماسک و گان و محلول ضدعفونی هستند.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان شامگاه گذشته، 5 فروردین ماه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در رشت، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انقلاب را به مردم سپردند، اظهار کرد: در این کارگاه نیز عده‌ای از مردم در قالب دانشجویی در حال خدمت‌رسانی به هموطنان خود هستند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های دیگر با محوریت پیشگیری از کرونا در سطح استان و در پایگاه‌ها و مساجد در حال فعالیت هستند، افزود: بیش از 300 کارگاه توسط مردم و با بودجه مردمی برای مجموعه بهداشت و درمان استان، هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی در حال تولید دستکش، ماسک و گان و محلول ضدعفونی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: علی‌رغم محاصره چهل ساله ملت ایران، اکنون کشور در زمینه کنترل و مقابله با این بیماری نسبت به خیلی از کشورهایی که تحریم نیستند در وضعیت بهتری قرار دارد و تنها دلیل آن حضور مردم در صحنه خدمت‌رسانی است.

عبدالله پور با اشاره به اینکه کارگاه دانشجویی مذکور نمونه‌ای از نگاه بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جهت حل مشکلات توسط خود مردم است، تصریح کرد: مردم ما نشان دادند که حتی در حوزه بهداشت و درمان نیز برای حل مشکلات حاضر به خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا درمان و داروی خاصی ندارد، گفت: بیشتر توجه‌ها اکنون در زمینه بهداشت فردی و پیشگیری است و این لوازم بهداشتی نیز که در این کارگاه‌ها تولید می‌شود در توان هیچ دولتی نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه کارگاه های جهادی تولید ماسک، دستکش و گان بدون مزد و مواج در گیلان در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: همان مردمی که جنگ را اداره کردند و در خانه پشتیبانی جنگ را انجام دادند، امروز نیز همان مردم به مراتب بهتر از دهه 60 و با تخصص بیشتر در حال حل مشکلات بهداشت و درمان کشور هستند.

عبدالله پور با بیان اینکه انسان وقتی روح بزرگ مردم را می‌بیند جز کوچکی خودش چیزی را نمی‌تواند حس کند، یادآور شد: ملت ما هیچ‌وقت در حوادث پشت همدیگر را خالی نکردند و در استان ما نیز اکنون جوانان دانشجو و بسیجی به صحنه آمده‌اند و در حال خدمت هستند که این اقدام قابل تقدیر است.

انتهای پیام
captcha