تعطیلی مدارس علمیه خواهران فارس تا پایان هفته
کد خبر: 3881173
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

تعطیلی مدارس علمیه خواهران فارس تا پایان هفته

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران فارس از تعطیلی این مراكز به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری كرونا خبر داد و گفت: این مراكز تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران فارس امروز، 5 اسفندماه با اشاره به شیوع بیماری كرونا در كشورمان گفت: به‌منظور حفظ سلامت هموطنانمان مدارس علمیه خواهران در سطح استان تعطیل شدند.

وی افزود: مدارس علمیه خواهران استان فارس از امروز، 5 اسفندماه تا پایان هفته جاری تعطیل هستند و به یاری خدا در صورت عدم بروز مشكل از هفته آینده كلاس‌ها دائر خواهند شد.

بنا بر این گزارش، علاوه بر مدارس علمیه خواهران، كلاس‌های درس دانشگاه‌های مختلف اعم از دانشگاه شیراز،‌ دانشگاه‌پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان فارس و همچنین كلیه مدارس استان از امروز تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

لغو برگزاری مراسم‌های اعتكاف، لغو برنامه‌های تجمعی در كانون‌های مساجد، تعویق آزمون‌های قرآنی اعم از حفظ زیر 10 سال و طرح تشویقی حافظان قرآن، لغو دوره قرائت تخصصی سطح 6 و غیره از جمله اقدامات دیگر بود كه به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری كرونا در سطح استان فارس انجام شده است.

یادآور می‌شود، طبق اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشكی شیراز، تاكنون مورد تأیید شده ابتلا به ویروس كرونا در استان فارس مشاهده نشده است.

 

انتهای پیام
captcha