«30.130» روایتی از امدادرسانی ایرانیان به مردم یمن
کد خبر: 3880834
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

«30.130» روایتی از امدادرسانی ایرانیان به مردم یمن

«30.130» عنوان فیلمی سینمایی است که توسط ابرهیم اصغری، تهیه خواهد شد، این اثر به جریان مقاومت در کشورهای اسلامی و حمایت ایرانیان از مردم ستم‌دیده یمن می‌پردازد.

ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره جدیدترین پروژه سینمایی خود چنین اطلاع رسانی کرد: «۳۰.۱۳۰» عنوان طرحی سینمایی است که قرار است برای سال آینده تولید شود. نگارش فیلمنامه این اثر به زودی آغاز خواهد شد. قصه ۳۰.۱۳۰ درباره امدادرسانی ایرانیان به مردم جنگ زده یمن است.

وی افزود: این فیلم از آثار استراتژیک سینمای ایران خواهد بود که در آن به توان قدرت موشکی کشورمان هم اشاره شده است. این اثر جریان مقاومت در کشورهای اسلامی را به خوبی ترسیم می‌کند.

این تهیه‌کننده متذکر شد: طرح دیگری با عنوان «با هم در خانه» در دست تولید دارم که نگارش متن آن به زودی آغاز می‌شود. این فیلم سینمایی موضوع خانواده می‌پردازد و  داستان آن درباره پسری است که برای محافت از خواهر کوچکش اقدامات بزرگی انجام می‌دهد. 

این سینماگر درباره فیلم آماده نمایش خود نیز تأکید کرد: فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» اثر دیگری است که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارم و هم اکنون مراحل تدوین را پشت سر می‌گذرد و کارگردانی این اثر به‌صورت مشترک انجام گرفته است. قصه فیلم به معضلات اجتماعی مربوط می‌شود و سبک زندگی بخشی از جامعه را نقد می‌کند.
انتهای پیام
captcha