گروه مطالعات علم و فناوری پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شد
کد خبر: 3874387
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷

گروه مطالعات علم و فناوری پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شد

گروه دانشگاه ــ گروه «مطالعات علم و فناوری» پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در حوزه مطالعات آموزش عالی، علم و فناوری، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ گروه «مطالعات علم و فناوری» پژوهشکده در راستای توسعه فعالیت‌های آن در حوزه مطالعات آموزش عالی، علم و فناوری، فعالیت خود را آغاز کرد.
حسین میرزایی طی حکمی، جبار رحمانی را به‌عنوان مدیر این گروه منصوب کرد. در این حکم، تدوین برنامه‌های آتی این گروه در ارتباط با دیگر گروه‌های پژوهشکده مورد اشاره قرار گرفته است. متن حکم به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر جبار رحمانی
عضو محترم گروه پژوهشی مطالعات فرهنگی
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی و با عنایت به مصوبه دهمین نشست عادی از دوره چهارم هیئت محترم امنا مورخ ۱۹/‏۱۲/‏۱۳۹۷‬ بدین‌وسیله به عنوان مسئول راه‌اندازی «گروه پژوهشی مطالعات علم و فناوری» منصوب می‌شوید. امیدوارم با مشورت و برنامه‌ریزی دقیق طی هشت ماه آینده مقدمات اصلی و رئوس برنامه پژوهشی گروه و اعضا محترم هیئت علمی آن تدوین شود.
نیاز‌های مرتبط با راه‌اندازی گروه مذکور در اولویت کاری پژوهشکده بوده و بخش‌های مختلف همراهی و همکاری کامل را در این مهم خواهند داشت.
یادآور می‌شود، هم‌اینک این گروه سه عضو هیئت علمی تمام وقت دارد.
انتهای پیام
captcha