برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در رشت و آستارا
کد خبر: 3874300
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در رشت و آستارا

گروه اجتماعی - مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در گیلان خبر داد و اضافه کرد: مراسم وداع با شهدا در رشت در مهدیه این شهر و در آستارا در مصلی آستارا برگزار می‌شود.

عباس بایرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گیلان میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود، اظهار کرد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان های رشت و آستارا تشییع و تدفین می شوند.

وی دانشکده فنی مهندسی چمران رشت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا را میزبان این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس دانست و افزود: مراسم تشییع شهید گمنام در رشت راس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه، 9 بهمن ماه از مقابل سپاه ناحیه رشت برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه پیکر مطهر شهید دیگر نیز از مقابل سپاه آستارا تشییع خواهد شد، تصریح کرد: مراسم وداع با شهدا در رشت در مهدیه این شهر و در آستارا با سخنرانی سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در مصلی آستارا برگزار می‌شود.

بایرامی خاطرنشان کرد: با تدفین این دو شهید گمنام در گیلان تعداد شهدای گمنام استان به 131 شهید در 50 نقطه خواهد رسید.

وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در مراسم معنوی تشییع و تدفین شهدای گمنام، یادآور شد: فراهم کردن بسترهای لازم برای آشنایی نسل جوان با سیره شهدا و ایثارگران امری ضروری است که باید در جامعه ارزشگذاری شود.

انتهای پیام
captcha