مردم شیرینی ایام‌الله دهه فجر را احساس کنند
کد خبر: 3872872
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

مردم شیرینی ایام‌الله دهه فجر را احساس کنند

گروه اجتماعی - امام جمعه اسالم با تاکید بر شرایط حساس منطقه و دوران پیچیده ای که در آن قرار داریم، تصریح کرد: باید برنامه ها و جشن های دهه فجر به گونه‌ای باشد که مردم شیرینی واقعی این ایام‌الله را احساس کنند.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه اسالم امروز، 30 دی‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر بخش اسالم، با اشاره به حوادث اخیر و با استناد به خطبه های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب، از تاریخ‌سازی این حوادث برای مردم ایران گفت و اظهار کرد: دشمن تمام توان خود را  به کار گرفت تا شیرینی حضور گسترده مردم در وداع باشکوه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به کام ما تلخ کند.

وی افزود: آمریکایی‌ها به خیال باطل خودشان می‌خواستند کاری کنند که سال گذشته مردم ما چهل سالگی انقلاب خود را نبینند، اما به لطف خدا نه تنها چهل سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم، بلکه گام دوم انقلاب اسلامی را بسیار محکم تر از چهل سال اول برداشتیم.

امام جمعه اسالم ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی را نشانه اوج استیصال و درماندگی آمریکا در مقابل ملت مقاوم ایران و جبهه مقاومت در منطقه دانست و تصریح کرد: هر چند فقدان این شهید عزیز برای ما بسیار سنگین است، اما این شهادت مظلومانه برکات فراوانی برای اسلام و انقلاب خواهد داشت.

باقری با بیان اینکه سیل خروشان جمعیت شرکت‌کننده در مراسمات متعدد تشییع سردار سلیمانی و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» نشانه نفرت مردم منطقه و جهان از سیاست‌های زورگویانه آمریکای جنایتکار است، گفت: این حضور گسترده بار دیگر خشم و غضب دشمنان را نسبت به ملت بیدار ما برانگیخت و با شیطنت و فتنه‌انگیزی موجب شهادت مظلومانه هموطنان ما در هواپیمای مسافربری اوکراین شد.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها به خیال خام خودشان با برپا کردن آشوب و بلوا در کشور می‌خواهند کار نظام را تمام کنند، اما خبر ندارند که مردم انقلابی و مقاوم ایران هستند و در عرصه ها و تنگناها پشت نظام خود ایستاده اند.

امام جمعه اسالم با تاکید بر شرایط حساس منطقه و دوران پیچیده ای که در آن قرار داریم، تصریح کرد: باید برنامه ها و جشن های دهه فجر به گونه‌ای باشد که مردم شیرینی واقعی این ایام‌الله را احساس کنند.

باقری انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ آن به نسل جوان، با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی را یکی دیگر از اهداف برنامه های دهه فجر امسال دانست.

انتهای پیام
captcha