انقلاب اسلامی به ارزش‌های والای جهان اسلام عینیت بخشید
کد خبر: 3872487
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

انقلاب اسلامی به ارزش‌های والای جهان اسلام عینیت بخشید

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران گوهر ناب و فروزان دین مبین اسلام بر همگان آشکار شد، عنوان کرد: انقلاب به ارزش‎های والای اسلامی و انقلابی در زندگی مردم ایران و مسلمانان جهان عینیت بخشید.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 28 دی‌ماه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) با هدف استقلال، آزادی، عدالت، استکبارستیزی و پیشرفت و تعالی معنوی و مادی کشور به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه مردم  ایران با گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب همچنان به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پایبند هستند، تصریح کرد: امروز نیز این ملت تا پای جان در برابر دشمنانی که به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارکان آن باشند خواهند ایستاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه همگان انقلاب اسلامی ایران را با روحیه استکبارستیزی، مبارزه با استبداد و استعمار و دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان جهان می‌شناسند، تصریح کرد: جهانیان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سردمدار مبارزه با استکبار جهانی یاد می‌کنند، زیرا خون‌های پاک شهدایی همچون سردار سلیمانی گواه آزادگی و ایستادگی ایرانیان غیور در برابر نقشه‌های شوم و دسیسه‌های شیطانی استکبار در جهان است.

حجت‌الاسلام اشجری با تاکید بر اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی راهی نو را بر پایه احکام مترقی اسلامی پیش روی جهان بشریت گذاشت، گفت: امام خمینی(ره) در عصری که همه راه‌ها به دو ابرقدرت شرق و غرب منتهی می‌شد نظام مقدس جمهوری اسلامی را مطرح کرد.

خون پاک سردار سلیمانی؛ هدیه انقلاب اسلامی به مسلمانان منطقه

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت چهار دهه، این نظام الهی با رهبری ولی فقیه مسیر تعالی و بالندگی خود را طی می‌کند و با اهدای شهدای بزرگواری همچون سردار سلیمانی دستاوردهای بی‎شماری را نصیب ملت بزرگ ایران کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران گوهر ناب و فروزان دین مبین اسلام بر همگان آشکار شد، عنوان کرد: انقلاب به ارزش‎های والای اسلامی و انقلابی در زندگی مردم ایران و مسلمانان جهان عینیت بخشید.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به بهای سنگین ملت ایران برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی، گفت:‌ این ملت در طی 41 سال گذشته به برکت خون پاک شهدا لحظه‌ای از پاسداری انقلاب اسلامی ایران دست نکشیده و نخواهند کشید.

وی انقلاب اسلامی ایران را نقطه آغازین بیداری اسلامی و احیاگر جبهه مقاومت دانست و افزود: این انقلاب با اثرگذاری بر مبارزات انقلابیون منطقه و آزادی‌خواهان جهان، معادلات کشورهای استکباری و استعماری را برهم ریخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان رشید مدافع حرم، مبلغان راستین انقلاب اسلامی در فراسوی مرزهای ایران بودند، بیان کرد: این شهدای بزرگوار آرامش و آسایش و در نهایت خون‌ پاک خود را فدای حفظ امنیت کشور کردند.

حجت‌الاسلام اشجری خون پاک سردار سلیمانی را هدیه انقلاب اسلامی ایران به مسلمانان منطقه دانست و تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تربیت سردارانی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و قاآنی، نبض سیاسی منطقه را در دست گرفته است و هرگز اجازه نخواهد داد سران کشورهای استکباری جهان برای مسلمانان منطقه تصمیم‌گیری کنند.

رسانه‌های دروغ‌پرداز غربی اهداف شیطانی استکبار را دنبال می‌کنند

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از اقدام شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از خون پاک سردار سلیمانی خشمگین و کلافه است، تصریح کرد: فرزندان دلیر ایران اسلامی با شکستن اقتدار و هیبت استکباری دولت جنایتکار آمریکا، سیلی سختی بر صورت ترامپ نواختند و ارتش آمریکا را تحقیر کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان راهپیمایی باشکوه روز جمعه ملت ایران به ویژه گیلانیان غیور را نشانه قدرشناسی مردم ایران از فرزندان دلیر خود دانست و خاطرنشان کرد: این حضور خار دیگری در چشمان سران استکباری و جنایتکار جهان است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه شیطان بزرگ چاره‌ای جز فرار مفتضحانه از سرزمین‌های اسلامی ندارد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم ایران در صحنه موجب خواهد شد تا سران استکبار جهانی دیگر به خود اجازه جسارت و قلدری در برابر ملت انقلابی ایران ندهند و حقوق ملت مسلمان منطقه را به رسمیت بشناسند.

وی از خانواده‌های شهدای سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی خواست مردم را در غم خود شریک بدانند و متذکر شد: عمیقا با خانواده‌های این شهدای گرانقدر ابراز همدردی می‌کنیم و بسیار اندوهناکیم، اما هرگز اجازه نمی‌دهیم رسانه‌های دروغ‌پرداز غربی با مسموم کردن فضای کشور اهداف شیطانی استکبار جهانی را دنبال کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شعار محوری دهه فجر سال جاری را «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» اعلام کرد و افزود: ستادهای شهرستانی نیز با تشکیل 12 کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان از شهرها تا روستاها برنامه‌ریزی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha