آمادگی استقرار 2 موکب گیلان در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3871913
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

آمادگی استقرار 2 موکب گیلان در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان از آمادگی موکب‌های گیلان برای استقرار در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: دو موکب از 18 موکب به نمایندگی از گیلان حضور پیدا خواهند کرد.

غلامرضا عباسپور، رئیس ستاد بازسازی عتبیات عالیات استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از آمادگی موکب‌های گیلان برای استقرار در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: گیلان تجربه موفقی در استقرار موکب‌ها در مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان دارد.

وی افزود: با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و ستاد مدیریت بحران استان، آمادگی داریم دو موکب تحت عنوان موکب گیلان به مناطق سیل زده جنوب شرق کشور اعزام کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه در اربعین امسال 18 موکب داشتیم، تصریح کرد: هر 16 شهرستان گیلان آمادگی کمک به موکب‌های مناطق سیل‌زده را دارند.

عباسپور اسکان و تغذیه را از جمله خدمات ارائه شده توسط موکب‌های گیلان در مناطق سیل‌زده دانست و یادآور شد: در حال حاضر آمادگی اعزام‌ 40 نفر از خدام موکب‌های گیلانی را به مناطق سیل‌زده داریم.

وی از توزیع روزانه 36 هزار وعده غذای گرم توسط موکب‌های گیلان در مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان خبر داد و اضافه کرد:‌ موکب‌های شهرستان‌ها اقدام به تهیه آب و برنج و گوشت و... خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha