راویان نقش روشنگری دوران دفاع مقدس را به عهده دارند
کد خبر: 3871310
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

راویان نقش روشنگری دوران دفاع مقدس را به عهده دارند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر حضور راویان فتح در کاروان راهیان نور، گفت: راویان نقش روشنگری دوران دفاع مقدس را به عهده دارند.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان، امروز، 23 دی‌ماه در دیدار مسئولان انجمن راویان فتح نواحی 18گانه سپاه قدس گیلان، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: دشمن به‌دنبال فاصله انداختن بین مردم و سپاه بود، اما شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی موجب عزیز شدن و محبوبیت سپاه نزد دل‌های مردم شده است.

وی به سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و افزود: در ابتدای انقلاب شاهد مظلومیت شهید بهشتی بودیم و اکنون نیز هر چقدر زمان می‌گذرد مظلومیت سپاه در این قضیه بیشتر مشخص می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی مایه برکت برای امت اسلامی شد، تصریح کرد: اکنون دو هزار سایت و شبکه اجتماعی علیه مکتب شیعه و نظام اسلامی فعالیت می‌کنند، اما با این وجود هنوز شهادت نزد ملت خریدار دارد؛ ضمن اینکه کسانی که به جامعه خدمت می‌کنند، مردم به آن‌ها علاقه‌مند هستند.

آیت‌الله فلاحتی یکی از ابزارهای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و جبهه و جهاد را موزه دانست و بیان کرد: رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بالاتر از موزه هستند و باید از خاطرات آن‌ها مستندهایی تهیه شود تا برای آیندگان باقی بماند.

وی خواستار تولید مستندهای کوچک از زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس شد و گفت: این مستندها برای نسل‌های آینده ماندگار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر حضور راویان فتح در کاروان راهیان نور، بیان کرد: راویان نقش روشنگری دوران دفاع مقدس را به عهده دارند.

امام جمعه رشت به نقش برجسته راویان فتح در روشنگری دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: راویان فتح انتقال‌دهنده ارزش‌های انقلاب به نسل امروز هستند.

وی با بیان اینکه اخلاص و توجه به خدا نباید هیچگاه به فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: شیطان در کمین انسان است و آفرین بر کسانی که در جنگ جراحت برداشتند، اما سال‌هاست در میدان ماندند.

آیت‌الله فلاحتی تمام مسئولان را وامدار نظام اسلامی و همه مجاهدان دانست و بیان کرد: اگر روزی فکر کنیم نظام باید وامدار ما باشد آغاز ریزشمان فرارسیده؛ بنابراین باید خودکنترلی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همه کسانی که در دفاع مقدس آسیب دیدند اکنون به مراتب مستحکم‌تر در میدان دفاع از ارزش‌ها ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه عامل ریزش برخی رجال سیاسی، همسران و فرزندان آن‌ها بود، تصریح کرد: با وقوع انقلاب اسلامی، قرآن و اسلام زنده شد؛ ضمن اینکه صولت آمریکا را توانستیم بشکنیم؛ لذا ذره‌ای از انقلاب طلبکار نیستیم، بلکه خود را بدهکار انقلاب می‌دانیم.

وی با بیان اینکه کاخ‌نشینی خیانت به امت اسلامی است، بیان کرد: کاخ متعلق به قیصران است، زیرا در نظام اسلام کاخ نداشتیم.

امام جمعه رشت مقام معظم رهبری را بزرگترین دیده‌بان نظام اسلامی در دنیای معاصر ذکر کرد و یادآور شد: دشمن دیده‌بان نظام را هدف رفته، البته مردم قدرشناس رهبر معظم انقلاب هستند.

انتهای پیام
captcha