انقلاب اسلامی در گام دوم، بُعد جهانی پیدا کرده است
کد خبر: 3870974
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

انقلاب اسلامی در گام دوم، بُعد جهانی پیدا کرده است

گروه اجتماعی ــ فرماندار فومن با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در گام دوم، بُعدی جهانی به خود گرفته است، گفت: یکی از دلایل مانایی این نهضت، انسجام، همگرایی و وحدت کلمه است.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدرضا محسنی،‌ فرماندار فومن امروز، 22 دی‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر شهرستان، ضمن عرض تبریک و تسلیت به‌مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و جان‌باختن شماری از هم وطنان در پرواز هواپیمایی اوکراین، همدلی مردم و مسئولان را اتفاقی بزرگ و بی نظیر دانست و گفت:‌ در تشییع سردار سلیمانی قریب به 40 میلیون نفر در سراسر کشور تصویری از اتحاد و همدلی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ایمان، اخلاص و عمل صالح شهید حاج قاسم سلیمانی باعث بزرگی و محبوبیت این سردار رشید اسلام در دل ها شد؛ لذا تمام اقشار جامعه با هر دیدگاهی در مراسم تشییع ایشان شرکت کردند.

فرماندار فومن در رابطه با نزدیک شدن ایام‌الله دهه فجر، تصریح کرد: چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن خواهیم گرفت که اولین سال از گام دوم انقلاب اسلامی را طی کردیم؛ لذا با توجه به رویدادهای اخیر منطقه باید در این ایام بیش از پیش هوشیار و آگاه باشیم.

محسنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون در گام دوم بعدی جهانی به خود گرفته است، افزود: یکی از دلایل مانایی این نهضت بزرگ انسجام، همگرایی و وحدت کلمه است. از این رو دشمن نیز در راهبرد اخیر خود درصدد برهم زدن انسجام و وحدت و همدلی مردم است و تلاش می‌کند از مطالبات مردم و اصناف بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای تغییر باورهای ما به‌ویژه نسل جوان برنامه دارد، بر لزوم برنامه‌ریزی و ارتباط‌گیری متناسب با ذائقه و مطالبات نسل جوان تأکید کرد و متذکر شد: باید واقعیات و حقایق انقلاب اسلامی به نسل جوان منعکس شود.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم مردمی کردن برنامه‌های دهه فجر، خواستار تشکیل کمیته‌های ستاد گرامیداشت این ایام‌الله در بخش‌ها و دهستان‌ها و سطح روستاها جهت بهره‌گیری از ظرفیت مردمی شد.

نماینده دولت در فومن با اشاره به اهمیت حضور رؤسای ادارات در سطح شهرستان خواهان برگزاری میز خدمت در روستاها و ارائه گزارش اقدامات و خدمات ارائه شده به فرمانداری شد.

وی ارائه گزارش عملکرد توسط کمیته‌های 12گانه ستاد دهه فجر شهرستان را مورد تأکید قرار داد و گفت: برنامه‌ریزی برای دیدار مسئولان با خانواده‌های معزز شهدا در ایام دهه فجر مورد توجه قرار گیرد. همچنین برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بهتر است به‌صورت منسجم و هماهنگ برگزار شود.

محسنی با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری 32 پروژه با مجموع اعتبار بالغ بر 13.5 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، گفت: برای 254 نفر فرصت شغلی فراهم می‌شود؛ لذا ادارات دارای پروژه‌های دهه فجر هرچه سریع‌تر با تکمیل این پروژه‌ها طعم خوش خدمت را به مردم هدیه دهند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر فومن با تأکید بر لزوم فضاسازی متناسب با ایام دهه فجر خواستار توجه به فرهنگ و سنت مردم منطقه شد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت ورزشکاران، فرهنگیان، بانوان و روحانیان در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره گرفته شود، خواستار برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شد.

انتهای پیام
captcha