افتتاح 729 پروژه عمرانی در گیلان همزمان با دهه فجر
کد خبر: 3870382
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

افتتاح 729 پروژه عمرانی در گیلان همزمان با دهه فجر

گروه اجتماعی ـ معاون عمرانی استاندار گیلان از احصای بالغ بر 729 پروژه قابل افتتاح دستگاه‌ها در استان خبر داد و بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای 10 هزار نفر شغل غیر دائم و برای 300 نفر شغل دائم ایجاد می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، علی‌اوسط اکبری‌مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان امروز، 18 دی‌ماه، در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که در استانداری گیلان برگزار شد، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تجلی تلاش‌های مدیران دستگاه‌ها و صاحبان صنایع دانست و اظهار کرد: هفته دولت و دهه فجر فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای نظام به مردم است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در دهه فجر در شهرها و روستاها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود:‌ این پروژه‌ها با همکاری دستگاه‌ها و فرمانداران و صاحبان صنایع در بخش‌های عمرانی و صنعتی و کشاورزی و گردشگری و... خواهد بود.

معاون استاندار گیلان از احصای بالغ بر 729 پروژه قابل افتتاح دستگاه‌ها در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای 10 هزار نفر شغل غیر دائم و برای 300 نفر شغل دائم ایجاد می‌شود.

اکبری‌مقدم با بیان اینکه ارزش ریالی هشت پروژه از 729 پروژه بالغ بر 10 میلیارد تومان است، یادآور شد: همچنین 22 پروژه چهار میلیارد تومانی داریم.

حسین مصطفی‌پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان، نیز، ضمن قدردانی از مردم بصیر و قدرشناس کشور در بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز برای اولین بار قدرت جمهوری اسلامی را به آمریکای جنایتکار نشان دادیم که به برکت خون شهید سلیمانی است.

وی افتتاح مسکن محرومین، ویزیت رایگان و برپایی میز خدمت را از جمله برنامه‌های سپاه در ایام‌الله دهه فجر دانست و اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های انقلاب در شهرستان‌ها، همایش‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت انقلاب اسلامی و گام دوم، راهیان نور دانش‌آموزی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و عطرافشانی گلزارها و... از دیگر برنامه‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان همچنین از اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی با همکاری بسیج کارمندان و بسیج سازندگی در استان خبر داد.

انتهای پیام
captcha