برگزاری دوره ضمن خدمت «آشنایی با معارف دفاع مقدس» در همدان
کد خبر: 3869278
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

برگزاری دوره ضمن خدمت «آشنایی با معارف دفاع مقدس» در همدان

گروه فرهنگی ـ رئیس دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: اولین دوره ضمن خدمت، آشنایی با معارف دفاع مقدس با حضور 40 تن از کارکنان اداره کل بهزیستی استان همدان برگزار شد.

برگزاری دوره ضمن خدمت «آشنایی با معارف دفاع مقدس» در همدانمحمد برخوردار، رئیس دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: دوره ضمن خدمت، آشنایی با معارف دفاع مقدس ویژه کارکنان دولت در همدان برگزار شد.
رئیس دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: این دوره روز گذشته با حضور 40 تن از کارکنان اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این دوره با حضور 5 تن از اساتید مرکز حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اضافه کرد: سردار ظفری، سرهنگ شالبافیان و علوی، دکتر سعید نظری و بهاره اسکندری اساتید این دوره آموزشی بودند.
برخوردار اضافه کرد: این دوره ضمن خدمت در قالب 12 ساعت طراحی شده است که 10 ساعت آن به صورت تئوری و دو ساعت عملی به صورت بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان است.
رئیس دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی می‌تواند در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در میان کارکنان و پرسنل ادارات موثر واقع شود.

انتهای پیام
captcha