بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه تا سال ۱۴۰۰
کد خبر: 3867621
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه تا سال ۱۴۰۰

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار، امروز، 9 دی در نشست پروژه دفاع مقدس کرمانشاه که در استانداری برگزار شد با اشاره به بحث احداث باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه اظهار کرد: بحث باغ موزه تکلیفی بر گردن همه ماست تا در قالب آن رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس را به تصویر بکشیم.

وی افزود: 8 سال دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است و نقش برجسته مردم استان کرمانشاه در سال‌های دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست براین اساس به احداث موزه‌ای برای نشان دادن رشادت‌های مردم استان و رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس به همگان به‌‌ویژه نسل جوان و آیندگان که سال‌های دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، نیازمند هستیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: باید در ساخت باغ موزه دفاع مقدس پیشرو شد و احداث این مرکز فرهنگی توسط رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تنهایی امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین به مشارکت تمام دستگاه‌های کشوری و لشکری و مردم استان کرمانشاه در این راه نیاز است.

بازوند اظهار کرد: پیش‌بینی کردیم که این پروژه سال 1400 به بهره‌برداری برسد و فهرستی از دستگاه‌های مختلف تهیه کردیم و انتظار داریم همانطور که در دفاع مقدس وارد عمل شدند پیگیر امور مربوطه باشند و مجوزهای لازم را دریافت کنند. این موزه در مسیر گردشگری قرار دارد و می‌تواند در حوزه تبلیغ و انتقال رشادت‌های مردم غرب کشور مؤثر باشد.

انتهای پیام
captcha