برگزاری یادواره شهدای لنگرود همزمان با سالروز عملیات کربلای 5
کد خبر: 3867151
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

برگزاری یادواره شهدای لنگرود همزمان با سالروز عملیات کربلای 5

گروه اجتماعی - معاون فرماندار لنگرود از برگزاری یادواره 638 شهید شهرستان لنگرود همزمان با سالروز عملیات کربلای 5 خبر داد.

به گزارش ایکنا از گیلان، علیرضا مسچیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان لنگرود امروز، 7 دی‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان، از برگزاری یادواره 638 شهید شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار کرد: یادواره مذکور همزمان با سالروز عملیات کربلای 5 مصادف با 19 دی ماه با سخنرانی سیدصمصام الدین قوامی، یکی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت در راه خدا نست،‌ افزود: یادواره های شهدا بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استو

معاون فرماندار لنگرود برگزاری یادواره های شهدا را یکی از راه های زنده نگه داشتن فرهنگ ناب ایثار و شهادت دانست و افزود: گفتمان مقاومت باید در یادواره های شهدا مورد توجه قرار گیرد.

مسچیان با اشاره به شرایط فعلی جامعه و جنگ اقتصادی، تصریح کرد: دشمن امروز سفره و معیشت مردم را هدف قرار داده است لذا مقاومت و ایستادگی راه برون رفت از مشکلات است.

وی ادامه داد: امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است و همه مسئولان باید در مراسم یادواره های شهدا حضور گسترده داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام حساس انتخابات باید تفکر همگرایی و وحدت در بین جامعه تبیین و ترویج شود.

معاون فرماندار لنگرود همچنین از برگزاری همایش نهم دی در مسجد جامع لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر انقلاب «فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد» و لذا نهم دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه هاست.

مسچیان یادآور شد: همایش بزرگ نهم دی با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان ساعت 15 روز دوشنبه، 9 دی با سخنرانی حاج بهرام حسینی مطلق در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود.

انتهای پیام
captcha