بصیرت و دینداری دو ویژگی بارز پلیس اسلامی است
کد خبر: 3865810
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

بصیرت و دینداری دو ویژگی بارز پلیس اسلامی است

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان قرآن کریم را منبع کامل و بی نظیر بصیرت و دانایی قلمداد کرد و گفت: وجه تمايز پليس اسلامی با ديگر پليس ها در دينداری، مردم داری و بصيرت كاركنان آن است.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز اول دی در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصیرت غیرتمرکزی کارکنان فرماندهی انتظامی گیلان که در سالن اجتماعات شهدای ناجا برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت یک دید عمیق در درک بهتر حقایق است؛ روز آمدی و ارتقای امکانات پلیس باید همگام با معرفت، حرفه آموزی و بصیرت کارکنان این مجموعه باشد.

وی قرآن کریم را منبع کامل و بی نظیر بصیرت و دانایی قلمداد کرد و گفت: وجه تمايز پليس اسلامی با ديگر پليس ها در دينداری، مردم داری و بصيرت كاركنان آن است.

مهدوی مقوله بصیرت را نياز اساسی و تعيين کننده در هر جامعه ای دانست و خاطرنشان کرد: پيشرفت و تعالی در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سياسی مستلزم وجود جامعه ای ايمن و منظم است؛ باید قدردان توفیق خدمت به مردم باشیم، اهل ایمان همیشه در معرض امتحان الهی قرار دارد.

گفتنی است؛ دوره های بصیرت افزایی با هدف افزایش سطح بینش سیاسی و دینی فرماندهان، روسا، معاونان و کارکنان نیروی انتظامی زیر نظر مربیان مجرب مراکز علمی و فرهنگی کشور در فرماندهی انتظامی استان گیلان برگزار می شود.

انتهای پیام
captcha