ضرورت ترغیب خیرین برای ثبت وقف های قرآنی
کد خبر: 3863872
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

ضرورت ترغیب خیرین برای ثبت وقف های قرآنی

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف شفت بر ضرورت تشویق و ترغیب خیرین برای ثبت وقف های قرآنی تاکید کرد و گفت: پیش قدم شدن جامعه قرآنی برای تبلیغ در خصوص وقف با نیت فعالیت های قرآنی به ترویج وقف و امور مرتبط با قرآن کمک می کند.

ضرورت ترغیب خیرین برای ثبت وقف های قرآنی

به گزارش ایکنا از گیلان، حمید رحیمی، رئیس اداره اوقاف شفت امروز 23 آذر در جلسه انجمن یاوران وقف قرآنی در این شهرستان، اظهار کرد: هدف از تشکیل انجمن یاوران وقف قرآنی تدوین راهکارها برای ترسیم چشم انداز فعالیت های قرآنی است.

وی با اشاره به نیاز جامعه قرآنی برای وقف های جدید با نیت فعالیت‌های قرآنی، افزود: وقف به عنوان پشتوانه مالی و معنوی فعالیت های قرآنی در توسعه اینگونه فعالیت ها بسیار موثر است.

رحیمی بر ضرورت تشویق و ترغیب خیرین برای ثبت وقف های قرآنی تاکید کرد و گفت: در کلاس های حفظ قرآن کریم، مفاهیم قرآنی و جلسات و محافل قرآنی بخش ویژه ای در خصوص تبلیغ وقف قرآنی در نظر گرفته شود.

وی از برگزاری کلاس های تخصصی وقف برای جامعه قرآنی خبر داد و گفت: پیش قدم شدن جامعه قرآنی برای تبلیغ در خصوص وقف با نیت فعالیت های قرآنی به ترویج وقف و امور مرتبط با قرآن کمک می کند.

رئیس اداره اوقاف شفت اعلام کرد: تبلیغ میدانی در خصوص وقف با نیت فعالیت های قرآنی در مساجد، بقاع متبرکه و مراسم ملی و مذهبی توسط اوقاف شفت صورت می گیرد.

انتهای پیام
captcha