بیانیه گام دوم تفکر بسیجی را وارد تصمیم‌گیری می‌کند
کد خبر: 3863735
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

بیانیه گام دوم تفکر بسیجی را وارد تصمیم‌گیری می‌کند

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب تفکر بسیج را از گفتمان عمومی خارج و وارد تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور می کند، گفت: گسترش یکصد برابری گروه های جهادی از برنامه های افق 10 ساله بسیج است.

محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی در حال حاضر 40 هزار پروژه زودبازده دارد، اظهار کرد: 27 هزار پروژه از این طرح بزرگ که با عنوان خدمت رسانی همزمان در 13 بهمن سال گذشته کلید خورده در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه 17 هزار پروژه از این تعداد با حضور سرلشکر سلامی و سردار سلیمانی در استان های کردستان، خراسان جنوبی و همدان مورد بهره برداری قرار گرفته است، افزود: 10 هزار طرح نیز از 27 هزار پروژه در حال اجرا طی دو ماه آینده افتتاح می شود که 13 هزار طرح باقی مانده از 40 هزار پروژه در زمان های بعد اجرا می شود.

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه 1400 طرح از پروژه 40 هزاری واگذار شده به سازمان در استان گیلان در حال اجرا است، گفت: اولویت سازمان بسیج سازندگی در راستای اجرای این طرح ها در استان گیلان آبرسانی روستاها و تجهیز زیرساخت های آن، احداث مسکن محرومین، ایجاد اشتغال و امنیت غذایی مردم است.

زهرایی با اعلام اینکه سازمان بسیج سازندگی سپاه کشور تاکنون 1000 واحد مسکن محرومین در استان گیلان احداث کرده است، یادآور شد: هم اکنون 730 واحد مسکن محرومین از سوی بسیج سازندگی در این استان در حال احداث است.

وی تفکر بسیجی فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس سازمان بسیج سازندگی را مهمترین عامل موفقیت بسیج سازندگی در راستای مقابله با محرومیت زدایی در این استان دانست و اضافه کرد: هم اکنون 13 هزار گروه جهادی خدمت رسان محله محور در سراسر کشور داریم که این گروه های جهادی در راستای فرمان سال گذشته مقام معظم رهبری ساماندهی شده اند که در محله خوشان فعالیت می کنند.

رئیس بسیج سازندگی کشور همچنین از سازماندهی 12 هزار گروه جهادی جغرافیامحور در اقشار 22گانه بسیج مستضعفین خبر داد و عنوان کرد: گسترش یکصد برابری گروه های جهادی از برنامه های افق 10 ساله بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب تفکر بسیج را از گفتمان عمومی خارج و وارد تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور می کند، افزود: در این راستا جهادی های ما با تفکر بسیجی با مسئولیت پذیری در مساجد در حل مسائل کلان کشور به کمک نظام می آیند.

انتهای پیام
captcha