خبرنگاران بسیجی تفکر انقلاب اسلامی را ترویج کنند
کد خبر: 3861506
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

خبرنگاران بسیجی تفکر انقلاب اسلامی را ترویج کنند

گروه اجتماعی - معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم هم‌افزایی خبرنگاران بسیجی در راستای تقویت رسانه‌ای جبهه انقلاب، گفت: ترویج تفکر انقلاب اسلامی در راستای مقابله با دشمنان خارجی و معضلات اجتماعی از جمله اهداف تربیت خبرنگاران بسیجی است.

به گزارش ایکنا از گیلان، امین یادگاری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس استان گیلان امروز، 12 آذرماه در دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در شفت، اظهار کرد: تربیت خبرنگاران بسیجی از جمله اهداف مهم سپاه قدس گیلان در حوزه رسانه است.

وی از اجرای طرح «هر پایگاه بسیج، یک خبرنگار» در گیلان خبر داد و افزود: هدف از اجرای طرح مذکور این است که بتوانیم زمینه پیشرفت رسانه‌ای مناطق کم‌برخوردار را ایجاد کنیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف برگزاری دوره آموزشی برای خبرنگاران بسیجی، گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم در هر پایگاه بسیج یک خبرنگار را تربیت کنیم.

یادگاری با تاکید بر لزوم هم‌افزایی خبرنگاران خبرگزاری بسیج در راستای تقویت رسانه‌ای جبهه انقلاب، گفت: ترویج تفکر انقلاب اسلامی در راستای مقابله با دشمنان خارجی و معضلات اجتماعی از جمله اهداف تربیت خبرنگاران بسیجی است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج باید به دنبال نوآوری جهت جذب افکار عمومی باشند، تصریح کرد: نوآوری و خلاقیت سبب می‌شود تا ایده‌های انقلاب اسلامی با رویکرد جدید در میان عموم مردم به ویژه نسل جوان ترویج پیدا کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان رسالت اصلی خبرگزاری بسیج را انتشار اخبار خدمت‌رسانی سپاه قدس گیلان دانست و متذکر شد: از جمله نکاتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند ترویج و اعلام اخبار خدمت سپاه و بسیج در جامعه است و خبرگزاری بسیج این امر را رسالت خود می‌داند.

یادگاری تربیت خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بسیجی را در دستور کار سپاه دانست و خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات سپاه و بسیج سبب ایجاد امید در جامعه می‌شود و نقشه‌های شوم دشمنان را در تزریق ناامیدی به مردم خنثی می‌کند.

انتهای پیام
captcha