بسیج بزرگترین ارتش مردمی است
کد خبر: 3859818
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

بسیج بزرگترین ارتش مردمی است

گروه اجتماعی - فرماندار رضوانشهر گفت: بسیج گسترده ترین نهاد اجتماعی و بزرگترین ارتش مردمی برگرفته از ملت است.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدمهدی مظفری، فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، 5 آذرماه در اجتماع بسیجیان این شهرستان، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و نماد درخت زندگی و حیات است در برابر آسیب ها مقاومت دارد، به عنوان گسترده ترین نهاد اجتماعی و بزرگترین ارتش مردمی برگرفته از ملت است.

وی افزود: بسیج مجموعه ای از زنان و مردانی است که با تفکرات و باورهای عمیق اعتقادی در این راه گام بر می دارند، همانند خون در گوشه و کنار پیکره ایران اسلامی جای گرفته است.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه بسیج امید مستضعفان و ثمره اعتماد امام(ره) به ملت است، همان ملتی که به اعتماد او انقلاب اسلامی شکل گرفت و مردمی ترین نهاد است، گفت: اخلاص، اعتقادات دینی و قلبی از عوامل توفیق بسیج است و اگر آسیبی به این اخلاص وارد شود مطمئنا نتیجه درستی نخواهیم گرفت. تنها راه نفوذ دشمن فاصله انداختن میان مردم از یکدیگر و از حاکمیت است و ملت ایران اجازه نخواهد داد دشمنان این نظام به خواسته های خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه خویشتن داری و سعه صدر از ویژگی های بارز بسیج است، تصریح کرد: اطاعت پذیری از ولی امر مسلمین حضرت آیت اله خامنه ای از جمله خصوصیات بازر بسیج محسوب می شود.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: انتظارات از بسیج در رسیدن به اهداف انقلاب در گام دوم خود پررنگ تر، عالمانه تر و هوشیارانه تر از گذشته است و تکالیف بسیج امروز در این راه سنگین تر است.

انتهای پیام
captcha