اجرای 2000 برنامه هفته بسیج در گیلان
کد خبر: 3858178
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

اجرای 2000 برنامه هفته بسیج در گیلان

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه قدس گیلان از اجرای دو هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 90 برنامه شاخص و محوری است.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 28 آبان‌ماه در نشست خبری هفته بسیج، با بیان اینکه 30 آبان لغایت 6 آذر هفته بسیج نامگذاری شده است، اظهار کرد: «بسیج؛ چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» شعار هفته بسیج امسال است.

وی بسیج را یک فرهنگ دانست که حافظ انقلاب است و افزود: بسیج نعمتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته و توانسته انقلاب را در مسیر خود حرکت دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بسیجیان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و... رشد قابل ملاحضه ای داشته اند.

عبدالله پور بسیج را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ بسیجی بر کشور حاکم باشد، هیچ توطئه ای نمی تواند به انقلاب و نظام آسیب بزند.

وی با اشاره به نقش بسیجیان در کنار نیروهای نظامی برای برقراری امنیت در استان، یادآور شد: 20 هزار نیروی بسیجی در قالب گشت «رضویون» در استان به صورت شبانه روزی در برقراری امنیت مردم تلاش می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ناآرامی های چند روز گذشته در کشور، گفت: مردم هوشیارند و صف خود را از دشمنان جدا می‌کنند.

عبدالله پور با تاکید بر لزوم رفع مشکلات معیشتی مردم، از مسئولان خواست صدای اعتراضات مردم را بشنوند و خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج آمادگی دارد تا در مسیر رفع مشکل گرانی و تورم با دولت همکاری کند.

وی با بیان اینکه بسیج قدرتی برای رفع مشکلات آحاد مردم و کشور است، متذکر شد: بسیج آماده است تا در مسیر رفع مشکلات کشور با تمام مسئولان و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی همکاری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آسیب زدن به اموال عمومی خط قرمز است، عنوان کرد: سپاه و بسیج با مردم است و در برابر آشوب‌گرانی که قصد آسیب زدن به اموال عمومی و مردم را دارند برخورد جدی می کند.

وی در ادامه از اجرای دو هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 90 برنامه شاخص و محوری است.

عبدالله پور برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در سراسر استان، برگزاری یادواره 92 هزار شهید بسیجی کشور همزمان با سراسر ایران در شهر رشت، برگزاری میزگرد تبیینی نقش رسانه ها در بیانیه گام دوم انقلاب، برپایی میز خدمت، افتتاح 56 واحد مسکن محرومین در استان، افتتاح 6 طرح اقتصاد مقاومتی، برگزاری نمایشگاه «مشق مناجات»، افتتاح دو طرح دانش بنیان، آموزش سواد رسانه ای در مساجد و اهدای بسته حمایتی به اقشار نیازمند را از جمله برنامه های هفته بسیج دانست.

انتهای پیام
captcha