آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد در گیلان
کد خبر: 3858138
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد در گیلان

گروه اجتماعی – مدیرکل اوقاف گیلان گفت: با آغاز اجرای مرحله دوم طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان، چهار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لاهیجان از محل اجرای نیات موقوفات به آغوش خانواده بازگشتند.

حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: چهار زندانی جرائم غیرعمد شهرستان لاهیجان با اجرای مرحله دوم طرح کشوری آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه این زندانیان جرائم غیرعمد با پرداخت ۱۴میلیون تومان آزاد شده اند، افزود: مرحله دوم طرح کشوری آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان آغاز شده، در مجموع اجرای طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان، تا سقف ۸۰ میلیون تومان در دستورکار است.

مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه مرحله اول اجرای این طرح همزمان با روز عیدسعید غدیرخم در استان اجرا شد، گفت: مولفه های آزادی زندانیان، محکومیت مالی و جرائم غیرعمد بوده و آزادسازی زندانیان در اجرای این طرح ابتدا از منابع مشارکت های مردمی، خیرین و... انجام می شود و در صورت کمبود، با توجه به سقف در نظر گرفته شده ۸۰ میلیون تومان از محل موقوفات مرتبط با نیت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است.

انتهای پیام
captcha