کمک بیش از ۱۷ میلیارد تومانی حامیان به فرزندان محسنین
کد خبر: 3856860
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
مدیرکل کمیته امداد گیلان خبرداد:

کمک بیش از ۱۷ میلیارد تومانی حامیان به فرزندان محسنین

گروه اجتماعی – مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: در هفت ‌ماهه سال جاری ۱۷ میلیارد و ۶۵ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین کمک شده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان امروز، 22 آبان ماه در جمع خبرنگاران با بیان اهمیت توجه و رسیدگی به ایتام و فرزندان و محسنین، اظهار کرد: یکی از خدمات ماندگار و اثرگذار این نهاد اکرام ایتام است که با کمک و مشارکت حامیان و نیکوکاران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیازهای یک یتیم و یا فرزند محسنین فقط نیازهای مالی نیست، افزود: نیاز فرهنگی، اجتماعی و مشاوره برای رسیدن به مرحله بلوغ و ادامه زندگی و همچنین کمک به انتخاب شغل و همسر مناسب از جمله نیازهای آن‌ها است که باید به آن توجه شود.

اهرابی با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار و ۵۳۶ یتیم با ۱۵ هزار و ۱۸۱ حامی تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند، ادامه داد: ۶ هزار و ۵۳۰ حامی هم از چهار هزار و ۵۴۳ فرزند محسنین تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند این در حالی است که ۱۶۷ نفر از فرزندان محسنین هنوز فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از کمک و همدلی نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین، تصریح کرد: در هفت ‌ماهه سال جاری ۱۷ میلیارد و ۶۵ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین کمک شده که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته ۸۸ درصد رشد داشته است.

اهرابی با بیان اینکه در هفت ماهه سال جاری دو هزار و ۱۷۶ حامی جدید ثبت شده است، گفت: امیدواریم با کمک و همدلی بیش از گذشته نیکوکاران درصد مشکلات ایتام و محسنین به کمترین حد ممکن کاهش پیدا کند.

وی یکی از خدمات ارائه‌شده به ایتام و محسنین را ساخت مسکن برای آن‌ها عنوان کرد و گفت: ۸۵ واحد مسکن برای ایتام و محسنین ساخته‌شده و ۱۸۰ واحد مسکن هم در حال ساخت برای آن‌ها است و هزار و ۳۸۵ نفر از ایتام هنوز فاقد مسکن هستند.

انتهای پیام
captcha