نهضت مهارت‌آموزی در مکان‌های آموزشی ایجاد شود
کد خبر: 3852178
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵

نهضت مهارت‌آموزی در مکان‌های آموزشی ایجاد شود

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه دانشگاه، حوزه و آموزش و پرورش ما بیمار است، گفت: لازم است نهضت مهارت‌آموزی در مکان‌های آموزشی ایجاد شود.

هضت مهارت‌آموزی در مکان‌های آموزشی ایجاد شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محسن قرائتی، امروز یکم آبان، در جمع دانشجویان دانشگاه بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر فارغ التحصیلان ما اغلب بی هنر هستند.

وی با بیان اینکه در اسلام انسان هیچ وقت از تحصیل فارغ التحصیل نمی‌شود، افزود: دانشگاه، حوزه و آموزش و پروش ما بیمار است؛ لازم است نهضت مهارت‌آموزی در مکان‌های آموزشی ایجاد شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: دانشجویان نباید تنها به درس‌ها قانع باشند بلکه باید هفته‌ای یک کتاب بخوانند.

قرائتی با بیان اینکه درس خواندن با تقوا منافات ندارد، تصریح کرد: مملکت ما دکتر و آیت‌الله زیاد دارد اما آدم رشیدی که خط‌شکن باشد، نداریم.

وی با بیان اینکه امروز افراد درس خوانده به تعداد زیاد در کشور داریم، اما اخلاق و ایمان وجود ندارد، اظهار کرد: دانشجویان باید قرآن را نیز علم بدانند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر ضرورت ازدواج آسان، یادآور شد: ازدواج یک کار مقدس بوده که باید هرچه زودتر انجام شود چراکه وقتی سن بالا می رود آمار طلاق نیز بالا می‌رود.

انتهای پیام
captcha