مسابقه سراسری «امید ولایت» با محوریت بیانیه گام دوم برگزار می‌شود
کد خبر: 3851967
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

مسابقه سراسری «امید ولایت» با محوریت بیانیه گام دوم برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید همدان گفت: مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان «امید ولایت» با هدف بازخوانی و تعمق در محورهای بیانیه گام دوم برگزار می‌شود.

مسابقه سراسری «امید ولایت» با محوریت بیانیه گام دوم برگزار می‌شودناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: گام دوم انقلاب تنها یک سند اجرایی برای دولت و دستگاه‌های دولتی نبوده و به نوعی یک بیانیه ملی و عمومی است.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف انقلاب در گام دوم و در دهه پنجم انقلاب همه مردم باید به وظایف خود عمل کنند، گفت: در همین راستا مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان «امید ولایت» با هدف بازخوانی و تعمق در محورهای بیانیه گام دوم برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان افزود: مسابقه سراسری «امید ولایت» با شعار «روحیه ایثار محور و توسعه پایدار انقلاب اسلامی» به نوعی تشویق جامعه به مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب و ترغیب آنان به تعامل در محورهای این بیانیه است.

عارف گفت: نحوه شرکت در مسابقه به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه فرهنگی نوید شاهد به نشانی www.navideshahed.com است که علاقه‌مندان به شرکت در این پویش فرهنگی می‌توانند پس از مطالعه متن کامل بیانیه در این مسابقه به‌صورت چهار گزینه‌ای شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه تقویم اجرایی این مسابقه سراسری از هفته دفاع مقدس تا روز سیزدهم آبان «روز مبارزه با استکبار» است، بیان کرد: برای این مسابقه جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

مدیر‌کل بنیاد شهید استان ضمن تشکر از نوید شاهد جهت برگزاری این مسابقه سراسری گفت: مسابقه امید ولایت بی‌شک تأثیرات خوبی در تبیین این بیانیه در سطح جامعه و در آشنایی آحاد مردم به‌ویژه جوانان با محور‌های این بیانیه خواهد داشت.

عارف ضمن دعوت از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر استان، بیان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگر نیز با شرکت در این مسابقه و مطالعه بیانیه گام دوم، فرزندان خود را نیز برای آشنایی هر چه بیشتر با بیانات گهربار مقام معظم رهبری در این بیانیه به‌عنوان چشم‌انداز و سند کاربردی گام دوم انقلاب ترغیب کنند.

انتهای پیام
captcha