اجرای فاز سوم برنامه‌های هم‌نمک در جازموریان
کد خبر: 3850905
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

اجرای فاز سوم برنامه‌های هم‌نمک در جازموریان

گروه جامعه ــ هم‌نمک در اربعین حسینی(ع) با توزیع 5 هزار پرس غذای گرم و هزار بسته لوازم‌التحریر در میان اهالی و دانش‌آموزان روستاهای محروم، فاز سوم فعالیتش را در جازموریان اجرا کرد.

محمدرضا مشهدی، مدیر طرح خیریه هم‌نمک، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایکنا، با بیان این خبر اظهار کرد: هم‌‌نمک در اولین حضورش در جنوب کرمان نیازهای عمومی اهالی بسیار محروم این منطقه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و در دومین حضور خود در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با توزیع ۱۰ هزار غذای نذری به اولویت‌بندی نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، معلولان و مردم محروم منطقه پرداخت.

وی افزود: در سومین مرحله حضور هم‌نمک در جازموریان هزار بسته لوازم‌التحریر، چند دستگاه ویلچر، یخچال، آهن و مصالح ساختمانی فراهم شد و این تجهیزات به همراه آشپزخانه سیار هم‌نمک روز گذشته، 26 مهرماه وارد «زهکلوت» شد و به این ترتیب در اربعین حسینی سومین گام محرومیت‌زدایی این نهاد در منطقه جازموریان وارد مرحله اجرا شد. این اقلام طی یک فراخوان امدادی و به لطف الهی، با مشارکت خیرین و محسنین داخل و خارج کشور فراهم شده است. 

مشهدی گفت: در هفته جاری با توجه به اولویت‌بندی نیازهای اولیه ساکنان محروم روستاهای جازموریان در زمینه‌های بهداشتی ـ آموزشی و نهایی شدن انتخاب روستاهای هدف، به همت خیرین نیکوکار شاهد آغاز احداث ۳ دستگاه سرویس بهداشتی و حمام در این مناطق خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha