اختلاف‌نظرها حوزه فرهنگ و هنر را تهدید می‌کند
کد خبر: 3850693
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

اختلاف‌نظرها حوزه فرهنگ و هنر را تهدید می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی _ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مهمترین آسیب‌های جدی که حوزه فرهنگ و هنر را تهدید می‌کند نگاه‌ها و اختلاف نظرهای متفاوتی است که به روند فعالیت و رسیدن به هدف آسیب وارد می‌کند.

اختلاف‌نظرها حوزه فرهنگ و هنر را تهدید می‌کند

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری در جریان بازدید  از موسسه نورالثقلین قهریزجان، اظهار کرد: در حوزه فرهنگ عام کارها و تلاش‌ها زیادی صورت گرفته شده ولی با این وجود آسیب‌ها و مشکلات زیادی وجود دارد و از مهمترین آسیب‌های جدی که حوزه فرهنگ و هنر را تهدید می‌کند نگاه‌ها و اختلاف نظرهای متفاوتی است که به روند فعالیت و رسیدن به هدف آسیب وارد می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: ما وظیفه داریم نیروهای ارزشی قرآنی را با دیگر عرصه‌ها گره بزنیم و در کنار فعالیت‌های قرآنی دیگر برنامه‌های فرهنگی را مدیریت نمایم.

وی، عالم بودن به زمان را بزرگترین خصیصه انسان مسلمان دانست تا شیطنت دشمنان که تلاش خود را جهت ایجاد فاصله بین مردم و آموزه‌های دینی قرار داده‌اند کم کنیم یا از بین ببریم.

در ابتدای جلسه مدیر مسول موسسه قرآنی نورالثقلین قهریزجان، ضمن ابزار خرسندی از حضور مدیر کل و همراهان به بخش کرون روستای قهریزجان گزارشی جامع از فعالیتهای قرآنی و برنامه فرهنگی ورزشی موسسه ارائه نمودند.

رضوانی، هدف موسسه را عملیاتی کردن آیات قرآنی عنوان کرد و ادامه داد با وجود مشکلات آموزشی در جای جای منطقه سعی بر آن داشتیم تا با دایر کردن مراکز آموزشی در سایر روستاهای اطراف گامی هر چند کوچک در جهت ترویج فرهنگ قرآنی برداریم.

در ادامه جلسه مشکلات و کمبودهای موسسات قرانی توسط مدیر مسئول و همکاران ایشان تشریح شد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعدت‌های لازم را در پی گیری مشکلات موسسه دادند.

انتهای پیام
captcha