هفتمین رویداد کارآفرینی تازه‌شو برگزار می‌شود
کد خبر: 3850232
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
با موضوع مد و لباس؛

هفتمین رویداد کارآفرینی تازه‌شو برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ هفتمین رویداد کارآفرینی تازه‌شو با موضوع تخصصی مد و لباس از سوی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی دوشنبه ۲۹ مهرماه، در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، به همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان این نهاد در راستای اجرای طرح کارگزاری توسعه توانمندی‌های کارآفرینی فاوا در سطح استان‌های منطقه دو در کشور با همکاری پارک علم و فناوری البرز و پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و با همراهی مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی تهران، چهار گروه طراحی و دوخت پارچه و لباس، هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو از مجموعه رویداد‌های کارآفرینی جهاددانشگاهی با موضوع تخصصی «مد و فناوری» دوشنبه ۲۹ مهرماه، از ساعت ۹ تا ۱۲ در دانشگاه علم و فرهنگ سالن دکتر کاظمی برگزار می‌شود.

این رویداد دورهمی با حضور جمعی از مدیران، صاحبان برند، طراحان و فعالان حوزه مد وفناوری کشور برگزار می‌شود و فرصتی فوق‌العاده برای آشنایی با فرصت‌های کارآفرینی، نقش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوش مصنوعی در صنعت طراحی پارچه و لباس و چگونگی راه‌اندازی یک استارتاپ در این حوزه و شبکه سازی با فعالان و علاقمندان این حوزه خواهد بود.

همچنین همزمان با برگزاری رویداد مذکور، مسابقه و چالش طراحی لباس و ملزومات با موضوع رویداد‌های کارآفرینی و استارتاپی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این رویداد، امکان ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود را به جمعی از طراحان مطرح، مدیران برند‌ها و سرمایه‌گذاران و همچنین استفاده از نظرات و تجربیات آنان را خواهند داشت.

گفتنی است، نفر اول مسابقه به صورت رایگان به مدت شش ماه از خدمات و امکانات پارک ملی علوم وفناوری­‌های نرم و صنایع فرهنگی استفاده خواهد کرد و همچنین بورس رایگان آموزشگاه شیوه در دوره آموزشی الگوسازی و دوخت خواهد شد.

شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقه‌مندان حوزه طراحی لباس و دانشجویان و هنرجویان موسسات خصوصی و دانشگاه‌ها آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۵۶۴۵۹۸۳ تماس گیرند.
انتهای پیام
captcha