برگزاری نمایشگاه عکس در موکب شهدای پارسیان
کد خبر: 3849993
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

برگزاری نمایشگاه عکس در موکب شهدای پارسیان

گروه اجتماعی ــ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی پارسیان از برگزاری نمایشگاه عکس «زندگی به سبک شهدا» در محل موکب مرکزی شهدا خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عکس در موکب شهدای پارسیانبه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام حمید غلام‌پور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی پارسیان، امروز سه‌شنبه، ۲۳ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان از جمله اداره تبلیغات اسلامی نمایشگاه عکس زندگی به سبک شهدا برای بازدید زائران اربعین حسینی در محل موکب مرکزی شهدا برپا شد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه عکس یکی از کار‌های تأثیرگذار در حوزه فرهنگی و تبلیغات بصری است. اربعین فرصت مناسبی است و به‌واسطه هر طرح مناسبی می‌بایست از این ظرفیت عظیم در مسیر بصیرت‌افزایی بهره جست.

غلام‌پور در پایان با تقدیر از تمامی مشارکت‌کنندگان در برپایی این نمایشگاه که با نام شهدا متبرک شده، گفت: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و آرزو و شعار آن‌هاست که امروز محقق گشته به همین دلیل این نمایشگاه در جوار شهدای گمنام، برگزار شد تا یادمان نرود چه عزیزانی رفتند و به درجه رفیع شهادت رسیدند تا امروز آرزوی زیارت کربلا بردل کسی نماند.

انتهای پیام
captcha