کارگاه مقابله با تحریف اسلام در رسانه‌های انگلیس برگزار می‌شود
کد خبر: 3849903
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

کارگاه مقابله با تحریف اسلام در رسانه‌های انگلیس برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل ــ شورای مسلمانان بریتانیا کارگاه یک‌روزه‌ای را برای آموزش برخورد با رسانه‌های اسلام‌هراس این کشور برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای مسلمانان بریتانیا، این شورا کارگاه یک‌روزه‌ای را با عنوان «مسلمانان در رسانه‌ها: تغییر روایت‌ها» برگزار می‌کند. در اطلاعیه این شورا آمده است:

همه می‌دانیم که وقتی روزنامه‌نگاران گزارش‌های مسئولانه‌ای تهیه می‌کنند، رسانه‌ها می‌توانند نیرویی در خدمت خیر باشند. متأسفانه جامعه مسلمان باید با واکنش‌های ناشی از برخی گزارش‌های جانبدارانه و غیردقیق دست و پنجه نرم کنند. مرکز نظارت بر رسانه‌ها می‌خواهد این روند را تغییر دهد.

این کارگاه روایت‌های رایج در رسانه‌ها درباره اسلام و مسلمانان را بررسی می‌کند و شرکت‌کنندگان را با مهارت‌های لازم برای شناختن موضوعات و انجام شکایت‌های مؤثر از رسانه‌های مکتوب و رادیو تلویزیونی آماده می‌کند.

این کارگاه با استفاده از نمونه‌های واقعی، تجربه‌های موفق را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همه شرکت‌کنندگان گواهینامه گذراندن دوره را دریافت خواهند کرد. این کارگاه 26 اکتبر (4 آبان) در اولدهام انگلیس برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha