لوکیشن‌های سریال موسی(ع) معین شد
کد خبر: 3849601
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
میرعلایی خبر داد؛

لوکیشن‌های سریال موسی(ع) معین شد

گروه هنر ــ سریال «موسی(ع)» ساخته جمال شورجه در شهرک سینمایی دفاع مقدس، لوکیشن‌ سریال یوسف(ع) و چند شهر شمالی و جنوبی فیلم‌برداری می‌شود.

سیداحمد میرعلایی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، در گفت‌و‌گو با ایکنا اظهار کرد: به حمد خدا، وضعیت جسمانی جمال شورجه روزبه‌روز در حال بهبود است. برای همین امیدوارم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک پیش‌تولید سریال قرآنی «موسی (ع)» را آغاز کنیم.

وی افزود: قرار است برای این اثر مشاورانی را در نظر بگیریم تا شورجه را در مباحث گوناگون یاری کنند، زیرا این پروژه مجموعه‌ای عظیم است که قصد داریم به بهترین شکل ممکن اجرا شود. البته انتخاب مشاور در همه پروژه‌های بزرگ کاملاً رایج است.

تهیه‌کننده سریال موسی(ع) درباره لوکیشن‌های سریال هم چنین توضیح داد: مطمئناً بخش‌هایی از این سریال در شهرک سینمایی دفاع مقدس، لوکیشن‌ سریال حضرت یوسف(ع)، فیلم‌برداری خواهد شد، اما بخش‌های دیگر این فیلم در چند شهر شمالی و جنوبی فیلم‌برداری می‌شود. 

این تهیه‌کننده در پایان تأکید کرد: این سریال نوشته فرج‌الله سلحشور است که جمال شورجه بخش‌هایی از آن را بازنویسی کرده است. این سریال قرآنی در 40 یا 50 قسمت تولید خواهد شد و زندگی حضرت موسی(ع) از تولید تا مرگ را نشان می‌دهد. 
انتهای پیام
captcha