سازماندهی 200 تیم پلیس راه کشور در طرح «اربعین»
کد خبر: 3846880
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶

سازماندهی 200 تیم پلیس راه کشور در طرح «اربعین»

گروه اجتماعی - رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه طرح اربعین از 17 مهرماه آغاز می‌شود و تا دوم آبان‌ماه ادامه دارد،‌ گفت: بیش از 200 تیم پلیس راه کشور برای طرح اربعین سازماندهی شده‌اند.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راه کشور امروز، 10 مهرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز طرح اربعین از 17 مهرماه جاری، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین ماموریت بسیار سنگینی است که در پیش رو داریم لذا امسال پیش‌بینی می‌شود نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش تعداد زائرین را داشته باشیم.

وی افزود: پلیس راه و راهور ناجا با استفاده از همه امکانات خود با سه استان خوزستان، کرمانشاه و ایلام و بسیج نیروی انسانی و تجهیزات به زائرین اباعبدالله(ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه بیش از 200 تیم پلیس راه کشور برای طرح اربعین سازماندهی شده‌اند، گفت: بیش از دو هزار نفر نیروی انسانی پلیس راه کشور به صورت مستقیم در طرح اربعین انجام ماموریت را بر عهده دارند.

حسینی بخش عمده‌ای از استان‌های شمال غرب و مرکزی را جزو استان‌هایی دانست که مسیر تردد زائرین پیاده‌روی اربعین هستند و متذکر شد: ایمنی تردد و عبور و مرور در مسیرهای مذکور به شدت مد نظر قرار دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح ماموریت اربعین تا دوم آبان‌ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در اربعین سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 96، حدود چهار درصد کاهش حوادث را داشتیم و امیدواریم امسال هم نهایت امنیت را در تردد زائرین اباعبدالله(ع) در مرزهای چهارگانه شامل شلمچه، چزابه، مهران و خسروی داشته باشیم.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha