برگزاری دوره‌های «آموزه‌های قرآن و حدیث در روان‌شناسی» در خرم‎آباد
کد خبر: 3845920
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

برگزاری دوره‌های «آموزه‌های قرآن و حدیث در روان‌شناسی» در خرم‎آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری دهکده خرم‎اندیش خرم‎آباد از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، فن بیان و آموزه‌های قرآن و حدیث در روان‌شناسی در این مؤسسه فرهنگی و هنری خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی «آموزه‌های قرآن و حدیث در روان‌شناسی» در خرم‎آبادفاطمه کوشکی، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری دهکده خرم‌اندیش خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های این مؤسسه فرهنگی ـ هنری، گفت: مؤسسه فرهنگی ـ هنری دهکده خرم‌اندیش خرم‌آباد مدت سه سال است که زیر نظر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در شهر خرم‌‎آباد و منطقه کیو فعالیت دارد.

وی افزود: این مؤسسه فرهنگی ـ هنری در ایام تابستان امسال اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش روخوانی قرآن برای کودکان زیر شش سال کرد و در حال حاضر نیز در زمینه برگزاری دوره آموزشی روخوانی و مفاهیم قرآن برای بانوان در سنین سی سال به بالا کرده است.

کوشکی با اشاره به فعالیت دارالقرآن ام‌البنین(ع) در جنب مؤسسه فرهنگی ـ هنری دهکده خرم‎اندیش خرم‎آباد، ادامه داد: بیشتر فعالیت مؤسسه فرهنگی ـ هنری دهکده خرم‌اندیش خرم‌آباد در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و فن بیان است که در این راستا دوره‌های آموزشی آموزه‌های قرآن و حدیث در روان‌شناسی طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه در این مؤسسه برگزار می‏‌شود.

مدیر مؤسسه دهکده خرم‌اندیش خرم‌آباد در بیان مشکلات مؤسسات فرهنگی و هنری، گفت: باید اطلاع‌رسانی مناسبی در زمینه فعالیت‌های این قبیل مؤسسات فرهنگی و هنری بین مردم انجام بگیرد تا احساس نیاز به شرکت در دوره‌هایی مثل مهارت‌های زندگی، گفت‌وگو، فن بیان و زبان ایجاد شود.

انتهای پیام

captcha