رونمایی از پوستر گرامیداشت سی ونهمین سالگشت هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3843062
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

رونمایی از پوستر گرامیداشت سی ونهمین سالگشت هفته دفاع مقدس

گروه اجتماعی - آیین رونمایی از تیزر و پوستر گرامیداشت سی ونهمین سالگشت هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدباقر باقرزاده، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در آیین رونمایی از تیزر و پوستر گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، اظهار کرد: امسال برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما پیروزیم» اجرا می شود.

وی هشت هزار شهید استان را برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت مردم و خارج از استودیو باشد، به همین مناسبت برنامه های تولیدی اغلب خارج از فضای استودیو و در میان مردم اجرا می شوند.

باقرزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عظمت دفاع مقدس، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین ایثار و ازخود گذشتگی ها و پرچم برافراشته اسلام و قرآن است، همچنین درخشان ترین نگین گرانبها دفاع مقدس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام است که با درک و بینش عمیق، جهاد در راه خدا را برگزیدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به جایگاه 22 شهید مدافع حرم گیلان، گفت: در حال حاضر سر تعظیم در مقابل شهدای مدافع حرم فرود میاوریم که انقلاب و دفاع مقدس را درک کردند و در راه حفظ اسلام با از خودگذشتگی عزت و ایثار را برای نظام و مسلمین عالم به ارمغان آوردند.

انتهای پیام

captcha