بهره مندی 123 هزار دانش آموز گیلانی از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت
کد خبر: 3842591
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

بهره مندی 123 هزار دانش آموز گیلانی از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 123 هزار دانش آموز استان در 1200 پایگاه بهینه سازی اوقات فراغت از برنامه های متنوع آموزش و پرورش بهره مند شدند.

به گزارش ایکنا از گیلان، جمیل عباسی غریب، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان امروز، 25 شهریور ماه در آیین اختتامیه کشوری فعالیت‌های تابستانی که در شهرستان لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: 123 هزار دانش آموز گیلانی در 1200 پایگاه بهینه سازی اوقات فراغت در 8 هفته با حضور در اردوگاه ها، پایگاه های ورزشی، کانون های فرهنگی و دارالقرآن از برنامه های متنوع آموزش و پرورش بهره مند شدند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان با عنوان «تجلی خدمت»، افزود: این نمایشگاه شامل فعالیت های تابستانی مدارس نواحی آموزش و پرورش های گیلان، کانون های فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن، پژوهش سراها و سالن های ورزشی است که در پایگاه های تابستانی فعالیت و در فعالیت های مهارتی، فرهنگی هنری، اردویی، قرآنی و فنی و حرفه ای نقش داشتند.

در ادامه هانی معلمی، معاون برنامه ریزی امور اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: پنج میلیون دانش‌آموز، تابستان امسال در ۳۰ هزار پایگاه کشور از برنامه‌های اوقات فراغت بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه هدف از آیین اختتامیه اوقات فراغت تجلیل از فعالیت‌های تابستانی و توجه به اهمیت و ضرورت فعالیت و بازتاب کارکرد آنها در سراسر کشور است، خاطرنشان کرد: اردوگاه‌های سراسر کشور شامل یک هزار و ۱۸۲ اردوگاه، پژوهش سرا، سالن‌های ورزشی و رشته‌های تربیت بدنی تابستان امسال در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

گفتنی است؛ سال گذشته چهار میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲۲ هزار پایگاه تابستانی اوقات فراغت کشور توانستند از برنامه‌های متنوع آموزش و پرورش بهره مند شوند.

انتهای پیام

captcha