جلوه معرفت در همایش شیرخوارگان حسینی رباط کریم
کد خبر: 3840644
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

جلوه معرفت در همایش شیرخوارگان حسینی رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم از برگزاری نمایش جلوه معرفت در همایش شیرخوارگان حسینی در پنچ نقطه این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام ناصر حیدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، 15 شهریور‌ماه از برگزاری نمایش جلوه معرفت در همایش شیرخوارگان حسینی در پنچ نقطه این شهرستان خبر داد.
وی افزود: عظیم‌ترین و بی‌بدیل‌ترین اجتماع مادران و شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم‌الحرام در مراکز فرهنگی و مذهبی برگزار شد.
این مسئول، ادامه داد: مادران مؤمنه و دوستدار اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) درحالی‌ که کودکانشان ملبس به لباس سبز و پیشانی‌بندهایی با عناوین یا صاحب‌الزمان(عج)، یا حسین(ع) و یا علی اصغر(ع) بودند، در این مراسم معنوی شرکت کرده و یاد و خاطره مظلومیت طفل شش‌ ماهه امام حسین(ع)، حضرت علی‌اصغر(ع) را گرامی داشتند.
حجت‌الاسلام حیدری، بیان کرد: این مراسم با هدف تربیت نسل انقلابی، مکتبی و حسینی، توسل به حضرت علی‌اصغر(ع) و اظهار مظلومیت شیرخواره امام حسین(ع) برگزار شد.
سرپرست تبلیغات اسلامی رباط کریم، تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حسینی همه‌ساله در اولین جمعه ماه محرم که به‌عنوان روز جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) نام‌ گرفته باشکوه خاصی در سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال هم در این شهرستان در مسجد جامع پرند، شهرک آبشناسان، مصلی امام خمینی(ره)، سالن شهدای نصیرشهر و مسجد انصارالحسین(ع) الارد برگزار شد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha