برپایی همایش شیرخوارگان حسینی در امامزادگان خراسان‌شمالی
کد خبر: 3840003
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

برپایی همایش شیرخوارگان حسینی در امامزادگان خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی در شش امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.

برپایی همایش شیرخوارگان حسینی در امامزادگان خراسان‌شمالی

حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، بیان کرد: همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی در بجنورد روز جمعه، 15 شهریور ساعت ۹ صبح در بقعه امامزاده سید‌عباس‌(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سالاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش در شهرستان شیروان در بقعه امامزاده حمزه رضا(ع) ساعت ۹ صبح و با سخنرانی حجت‌الاسلام پرهیزکار و در شهرستان فاروج در امامزاده سیدجعفر(ع) سیاهدشت ساعت ۱۵ و با سخنرانی حجت‌الاسلام وردی‌زاده همراه خواهد بود.

صفری افزود: سخنران همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان اسفراین، حجت‌الاسلام نجف‌زاده و در شهرستان مانه و سملقان، حجت‌الاسلام مرادی است که هر دو برنامه ساعت ۹ صبح و به ترتیب در امامزاده جعفربن موسی(ع) کوشکی و امامزاده ابراهیم(ع) انصار اجرا می‌شود.

وی یادآورشد: برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان گرمه هم ساعت ۱۵ و با سخنرانی حجت‌الاسلام ابراهیمی‌فرد‌ در محل امامزاده فخرالدین(ع) ایور همراه خواهد بود.

انتهای پیام

captcha