برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۷۰ نقطه لرستان
کد خبر: 3839627
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۷۰ نقطه لرستان

گروه اجتماعی ــ دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در لرستان، با اشاره به این‌که همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود، گفت: این همایش هم‌زمان با سراسر کشور در ۷۰ نقطه لرستان برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی ۷۰ نقطه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد سرلک، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در لرستان، شامگاه دوشنبه، یازدهم شهریورماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که همایش «شیرخوارگان حسینی» با حضور مادران و نوزادان در اولین جمعه ماه محرم رأس ساعت ۸ صبح در نقاط مختلف لرستان برگزار می‌شود، گفت: این همایش هم‌زمان با سراسر کشور در ۷۰ نقطه لرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که مادران و نوزادان آن‌ها به همایش شیرخوارگان حسینی می‌آیند تا سند مظلومیت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را به جهان نشان دهند، بیان کرد: در این مادران لباس‌های سبز علوی با پیشانی بند صاحب‌الزمان(عج) را بر تن نوزادان خود می‌پوشانند تا با امام زمان خود بیعت کنند.

سرلک با تأکید بر این‌که این مراسم در اولین جمعه محرم که متعلق به حضرت صاحب‌الزمان(عج) است برگزار می‌شود، افزود: در این همایش مادران فرزندان خود را نذر یاری قیام حضرت خواهند کرد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در لرستان، اظهار کرد: این مراسم هم‌زمان با سراسر کشور، روز جمعه ساعت هشت صبح در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha