برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه سمنان
کد خبر: 3839601
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه سمنان

گروه اجتماعی ــ مسئول ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی سمنان با بیان اینکه این همایش در ۱۵۰ نقطه استان برگزار می‌شود، گفت: برای این مراسم شش هزار لباس تهیه و توزیع می‌شود.

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، عباس طالب بیدختی، مسئول ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی استان سمنان عصر روز گذشته، 11 شهریور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور جهان و شش هزار نقطه ایران اسلامی برگزار می‌شود، گفت:  این مراسم در استان سمنان در ۱۵۰ نقطه برگزار می‌‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه همه‌ساله در اولین جمعه ماه محرم هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که در برنامه‌های امسال از مداحان مشهور نظیر حسن یونسی برای شهر سمنان بهره گرفته خواهد شد  و در سایر نقاط نیز سخنران و مداح حضور دارد.

طالب بیدختی با بیان اینکه ساعت حضور خانواده‌ها در همایش شیرخوارگان حسینی ۹ صبح در مصلاها، مهدیه‌ها و مساجد مشخص خواهد بود، افزود: در این مراسم به‌طور هم‌زمان مادران شرکت‌کننده با قیام در این همایش، روبه‌قبله فرزندان خود را بر روی دستان خود بلند کرده و نذر حضرت امام زمان(عج) می‌کنند تا یاور آن حضرت شوند.

مسئول ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی استان با بیان اینکه شش هزار دست لباس و سربند یا صاحب‌الزمان(عج) بین کودکان شرکت‌کننده در این همایش توزیع خواهد شد، متذکر شد: پیش‌بینی می‌شود حدود ۷۰ هزار کودک در این مراسم حضور یابند.

انتهای پیام

captcha