لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از فضای محرم
کد خبر: 3839251
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴

لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از فضای محرم

گروه اجتماعی - استاندار گیلان به تقارن مناسبت سی‌ونهمین سالگرد دفاع مقدس با ایام محرم اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است از فضای ماه محرم در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برنامه‌های متناسب با هفته دفاع مقدس استفاده کرد.

به گزارش ایکنا از گیلان، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز، 10 شهریورماه در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور حماسه‌های گرانسگ و بی‌بدیل فرزندان رشید و شجاع این مرز و بوم است، اظهار کرد: دفاع مقدس بخشی از تاریخ افتخارآمیز ملت بزرگ و حماسه‌آفرین ایران است که با ایثار، فداکاری و جانفشانی هشت‌ساله رزمندگان شجاع در سایه رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و وحدت و همدلی مردم، نیروهای مسلح و بسیجیان سلحشو برای همه ادوار خلق شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس در دهه آخر شهریورماه، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی، ولایت‌مداری، مقاومت، ایستادگی، ایثار، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

استاندار گیلان به تقارن مناسبت سی‌ونهمین سالگرد دفاع مقدس با ایام محرم اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است از فضای ماه محرم در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برنامه‌های متناسب با هفته دفاع مقدس استفاده کرد.

زارع همچنین به همزمانی ایام هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس نیز اشاره و عنوان کرد: با استفاده از برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه و با زبان هنر مجاهدت و ایثارگری‌های رزمندگان به نسل جوان جامعه منتقل شود.

وی یادآور شد: رژه نیروهای مسلح و بسیجیان در 31 شهریورماه نمایشی از اقتدار و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران است و همبستگی مردم و حمایت آنان از جمهوری اسلامی ایران را نشام می‌دهد.

انتهای پیام

captcha