امیدآفرینی آینده انقلاب اسلامی برای تمام مردم آزاده دنیا
کد خبر: 3838020
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

امیدآفرینی آینده انقلاب اسلامی برای تمام مردم آزاده دنیا

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه آینده انقلاب اسلامی برای تمام مردم آزاده دنیا امیدآفرین است، گفت: تمام موفقیت‌های مردم آزاده منطقه در سایه انقلاب اسلامی در دنیای معاصر شکل گرفته است.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 5 شهریورماه در همایش روز کارمند که با همکاری سازمان بسیج کارمندان استان در سالن بانک صادرات برگزار شد، با اشاره به وظیفه بسیج در فرایندسازی بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: بخش نخست بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از 11 بند تشکیل شده و بخش دوم هشت بند دارد.

وی با بیان اینکه اگر بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از وصیتنامه امام راحل بالاتر نباشد به طور قطع کمتر نیست، تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب به نوعی خطوط اساسی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی انقلاب را در یک مقیاس در وصیتنامه بیان کرد و رهبر معظم انقلاب ترسیمی از گذشته انقلاب، بیان اصولی برای آینده انقلاب و محاسبه‌ای در شرایط کنونی در بیانیه آورده‌اند.

امام جمعه رشت به چهره نورانی انقلاب اشاره کرد و افزود: می‌شود اذعان کرد در بیانیه گام دوم باید نسبت به گذشته انقلاب فخر کنیم؛ ضمن اینکه رویش‌های به وجود آمده آنقدر فراوان است که می‌تواند سایه بر ریزش‌ها داشته باشد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه آینده انقلاب اسلامی برای تمام مردم آزاده دنیا امیدآفرین است، بیان کرد: تمام موفقیت‌های مردم آزاده منطقه در سایه انقلاب اسلامی در دنیای معاصر شکل گرفته است.

وی به تاکید و حساسیت مقام معظم رهبری بر توجه به زیربناهای فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت: در گذشته به زیربناهای فرهنگی جامعه قدری نامهربانی شده و در شرایطی که در آن قرار داریم طلب می‌کند تمام مسئولان به ویژه بسیج زیربناهای فرهنگی را در اولویت نخست قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تاریخ ملل گواه تلاش دشمن برای به ذلت کشاندن ملت‌ها با بهره گرفتن از ابتذال است، یادآور شد: در تاریخ آندلس مسلمانان دارای قدرت گسترده‌ای بودند، اما به دلیل بی‌توجهی رهبران حاکم و ابتذالی که از بیرون به آن وارد کردند، به نابودی کشانده شد لذا مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اصرار بر توجه تمام مسئولان به زیربناهای فرهنگی جامعه دارند.

امام جمعه رشت با اشاره به اجرای طرح بوم‌گردی در راستای اشتغالزایی از طرف دولت برای رفع بحران‌های موجود در جامعه، اظهار کرد: در کنار بوم‌گردی و اشتغالزایی به فرهنگ دینی و آداب و رسوم بومی مناطق باید توجه شود، زیرا اگر به این موضوع توجه نداشته باشیم ریزش اجرای آن بیش از رویش آن است.

وی اشتغال و رونق تولید را مورد تاکید بیانیه گام دوم دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به رفع بیکاری و ورنق تولید توجه ویژه دارند و همه به هر امری که می‌تواند موجب رونق تولید شود، باید کمک کنند. نگذارید تولیدکنندگان در پیچ و خم کاغذبازی اداری معطل بمانند.

آیت‌الله فلاحتی خواستار توجه مسئولان به جوانان در راستای تولید شد و تصریح کرد: مسئولان باید برای رونق تولید به دنبال جوانان بروند؛ نه اینکه منتظر بمانند تا جوانان به آنها مراجعه کنند لذا هر کجا مشاهده کنم مسئولی در مسیر رونق تولید کم‌کاری می‌کند، از او پاسخگویی می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه شرایط دنیای امروز تقاضای ملی برای تولید داخلی را فزاینده کرده است، گفت: به همه مراکز اعلام می‌کنم از تبلیغ کالای خارجی جلوگیری کنند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم تقویت بنگاه‌های کوچک تولیدی، خاطرنشان کرد: تقویت بنگاه‌های کوچک تولیدی نیاز به هزینه کم دارد و آثار و قابلیت‌های بنگاه‌های کوچک تولیدی بیشتر از واحدهای بزرگ است؛ ضمن اینکه نظارت بر این واحدها آسان‌تر است.

آیت‌الله فلاحتی همچنین بسیجیان را راست‌قامتان تاریخ اسلام دانست و به ویژگی کارمندان بسیجی اشاره و اضافه کرد:‌ بسیجی یعنی اراده برای رونق تولید، بسیجی یعنی اطاعت از فرامین رهبری، بسیجی یعنی جهادی عمل کردن، بسیجی یعنی حمایت از رونق تولید، بسیجی یعنی هنرمندانه عمل کردن بسیجی یعنی فراتر از کاغذبازی، بسیجی یعنی به دنبال تولیدکننده رفتن، بسیجی یعنی حرکت در راستای آرمان‌های انقلاب و بسیجی یعنی هر کجا مسئولان به مردم تکیه کردند دستاورد داشتیم.

انتهای پیام

captcha