مراسم شیرخوارگان حسینی در ۷۰ نقطه آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3833621
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

مراسم شیرخوارگان حسینی در ۷۰ نقطه آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال ۷۰ نقطه برای برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در استان انتخاب شده است، گفت: سال گذشته ۱۱۵ هزار نفر در مراسم شیرخوارگان حسینی در استان شرکت کردند.

مراسم شیرخوارگان حسینی در ۷۰ نقطه آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، امیر شجاع‌زاده، مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در آذربایجان‌غربی، صبح امروز، ۱۸ مردادماه، در نشست سالانه مسئولین و رابطین مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان، با اشاره به اینکه امسال هفدهمین سال است که این برنامه در کل جهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته شانزدهمین سال برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی بود و ۱۵ هزار دست لباس مخصوص شیرخوارگان حسینی را در سطح استان به‌صورت رایگان توزیع کردیم.

وی ادامه داد: طی سال گذشته مراسم شیرخوارگان حسینی در ۶۲ نقطه برگزار شد و در شهرهای سنی‌نشین پیرانشهر و مهاباد نیز این مراسم برگزار گردید و همکاری مسئولین در این رابطه برای ما قوت قلب بود.

شجاع‌زاده افزود: ۱۱۵ هزار نفر ظرف ۲ ساعت در این ۶۲ نقطه حضور یافتند و سال گذشته در کمال امنیت و آرامش مراسم را برگزار کردیم.

وی یادآور شد: مراسم شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود و در ۶۲۵۰ نقطه کشور ما نیز این مراسم برگزار خواهد شد و استکبار جهانی و به‌خصوص وهابیت بر روی این مساله مانور داده و این تفکر را به مردم القا می‌دهند که عواطف مردم جریحه‌دار می‌شود.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) آذربایجان‌غربی بیان کرد: سال گدشته در کل کشور ۱۵ میلیون نفر در مراسم شیرخوارگان حسینی شرکت کردند و امسال ۷۰ نقطه برای برگزاری این مراسم انتخاب شده است.
انتهای پیام

captcha