آغاز ختم دسته‌‌جمعی زیارت عاشورا در زنجان
کد خبر: 3832057
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

آغاز ختم دسته‌‌جمعی زیارت عاشورا در زنجان

گروه اجتماعی ــ دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) از آغاز ختم دسته‌‌جمعی زیارت عاشورا از ابتدای ماه ذی‌الحجه تا روز عاشورا خبر داد و گفت: این کار در راستای آماده‌سازی خادمان حسینی برای ماه محرم انجام می‌شود.

آغاز ختم دسته‌ جمعی زیارت عاشورا در زنجانداود خدایی، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، به برنامه ختم دسته‌‌جمعی زیارت عاشورا اشاره کرد و گفت: این برنامه از ابتدای ذی‌الحجه تا روز عاشورا برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه ختم دسته‌جمعی زیارت عاشورا از سوی خادمان همایش شیرخوارگان حسینی برگزار می‌شود، بیان کرد: شیوه اجرای این برنامه غیرحضوری بوده و به مدت 40 روز ادامه دارد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) یادآور شد: این ششمین سال اجرای برنامه ختم زیارت عاشورا است و هدف آن آماده شدن برای اقامه عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) و خدمت در دستگاه این امام بزرگوار و یارن باوفایش است.

وی تصریح کرد: زنجان افتخار عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را دارد و از این رو حال و هوای آن باید در مقاطع مختلف سال حسینی باشد و آموزه‌های این مکتب را در عرصه‌های مختلف زندگی پیاده کنیم.

خدایی با اشاره به اینکه بیشتر خادمان این مجمع را خواهران تشکیل می‌دهند، ابراز کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی برای این قشر برگزار می‌شود و ختم صلوات و ختم قرآن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: لباس‌های همایش شیرخوارگان حسینی در حال دوخت است تا برای محرم در اختیار افراد قرار گیرد.
انتهای پیام
captcha