راهیان نور؛ نقطه قوت کشور در برابر تهاجمات فرهنگی استکبار جهانی
کد خبر: 3828564
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

راهیان نور؛ نقطه قوت کشور در برابر تهاجمات فرهنگی استکبار جهانی

گروه اجتماعی - فرماندار آستانه‌اشرفیه راهیان نور را نقطه قوت کشور در برابر تهاجمات فرهنگی استکبار جهانی دانست و افزود: دشمن با تمام توان خود در حال برنامه‌ریزی جهت ایجاد شکاف میان افکار نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش ایکنا از گیلان، رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه امروز، 29 تیرماه در جلسه ستاد راهیان نور، با تاکید بر لزوم حفظ ارتباط نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: راهبرد بازدید از مناطق جنگی به منظور آشنایی و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی راهیان نور را نقطه قوت کشور در برابر تهاجمات فرهنگی استکبار جهانی علیه ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان دانست و افزود: دشمن با تمام توان خود در حال برنامه‌ریزی جهت ایجاد شکاف میان افکار نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس است.

این مقام مسئول یادآور شد: آمریکا در جنگ‌های مختلفی که طی سالیان گذشته علیه ملت ایران به راه انداخته دچار شکست و انزوا شده است و تنها ابزار باقیمانده جنگ نرم در قالب مسائل فرهنگی و اقتصادی با هدف ناامید کردن مردم از حاکمیت است.

فرماندار آستانه اشرفیه اضافه کرد:‌ علیرغم تمام مشکلاتی که استکبار جهانی به واسطه تحریم‌های ناجوانمردانه برای ملت ما فراهم آورده، مردم ایران با اقتدار پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند لذا تیر دشمنان دوباره به سنگ خورده و مجبور به عقب‌نشینی هستند.

حیدری با بیان اینکه مردم ایران فرهنگ ایثار و شهادت را با جان و دل باور دارند و گذشتن از جان در مسیر خدا را افتخاری عظیم برای خود می دانند، خاطرنشان کرد: راهیان نور در واقع ادامه دادن راه شهداست.

وی با اشاره به اثربخشی اردوهای راهیان نور، از این حرکت فرهنگی و معنوی به عنوان ابراز موثر در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کرد و گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور موجب ایجاد روح معنویت در دانش‌آموزان و دانشجویان می‌شود و با توجه به اینکه بازدید از مناطق عملیاتی جنوب تاثیر بسزایی در روحیه جوانان دارد، باید تلاش کنیم این اقدام از سوی مسئولان تداوم یافته و تقویت شود.

فرماندار آستانه اشرفیه تاکید کرد: برنامه‌های ملی و مذهبی که در طول سال برگزار می‌شود مختص دستگاه خاصی نبوده و همه موظفند در اجرای آنها نهایت همکاری و تلاش را داشته باشند. هزینه کردن برای اردوهای راهیان نور تقویت فرهنگ ایثار و روحیه مقاومت را بین نسل‌های جوان انقلاب به همراه دارد و همچنین موجب یادآوری حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در طول هشت‌سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

انتهای پیام

captcha