اردوهای راهیان نور به استحکام پایه‌های امنیت کشور کمک می‌کند
کد خبر: 3828013
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

اردوهای راهیان نور به استحکام پایه‌های امنیت کشور کمک می‌کند

گروه اجتماعی - فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه راهیان نور یکی از اقدامات ارزشمند است، عنوان کرد:‌ برگزاری اردوهای راهیان نور به تقویت و استحکام پایه‌های امنیت کشور کمک شایانی می‌کند.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ محمدمهدی مظفری، فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز،‌ 26 تیرماه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور این شهرستان، با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور،‌ اظهار کرد: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و امروز امنیت کشور در سایه ایثارگری‌های رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس در صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی محقق شده است.

وی با بیان اینکه می‌طلبد همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی این شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر اردوهای فرهنگی راهیان نور مشارکت حداکثری داشته باشند،‌ تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به تقویت و استحکام پایه‌های امنیت کشور کمک شایانی می‌کند و اگر روزی نیاز به دفاع بود، نسل جوان ما آمادگی بیشتری دارد.

فرماندار رضوانشهر افزود: افرادی که در این حرکت فرهنگی شرکت کرده‌اند نگرش آنها نسبت به حوزه دفاع مقدس تغییر کرده و اگر بهتر برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسائل مربوط به دفاع مقدس را به خوبی به نسل جدید و فرزندان آینده منتقل و آنان را با این فرهنگ غنی آشنا کنیم.

مظفری با بیان اینکه راهیان نور یکی از اقدامات ارزشمند است، عنوان کرد:‌ راهیان نور پاسداشت ایثار و فداکاری و شهادت به عنوان یک فرهنگ مقدس است و موجب زنده نگه داشتن ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان ما در هشت‌سال دفاع مقدس می‌شود.

وی اضافه کرد:‌ امروز کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری موضوع راهیان نور را یکی از مسائل فرهنگی در راستای اهداف عالی نظام می‌داند لذا راهیان نور در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های شهدای عزیز و ایثارگران می‌باشد و لذا همه ما وظیفه داریم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به درخشش نام نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های علمی و فرهنگی، یادآور شد:‌ امنیت کشور حاصل رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده و افتخار جمهوری اسلامی این است که امروز توانستیم با همه جهانخواران و معاندین نظام تحت امر ولایت مقابله کنیم و سربلند باشیم.

وی خاطرات جنگ را گنجینه تمام‌نشدنی برای آیندگان ما دانست و گفت:‌ همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و لذا برگزاری راهیان نور زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام

captcha